2013. március 31., vasárnap

Oktatas

El lettem kuldve CMS, azaz Content Management System oktatasra (Tartalomkezelo rendszer). Ezen keresztul lehet a posztgradualis (meg az osszes tobbi szak meg mifene) weboldalainak tartalmat karbantartani. Az oktatas mult heten volt, de a posztgrad irodavezeto mar egy hettel korabban egy oran keresztul mutogatta es magyarazta, hogy mit kell majd megvaltoztatni, nyilvan egy hettel kesobb mar semmire se emlekeztem ezekbol az instrukciokbol. Kb. olyan erzesem volt a tanfolyam utan, mint amikor az ember mar tisztaban van az alapmuveletekkel, majd kap egy masodfoku egyenletet vagy logaritmusszamitast; igy neztem en is, amikor verge bejutottam a rendszerbe, hogy most mi a banatot is kene itt csinalnom. De aztan belejottem, hozzaadtam, kitoroltem, linkeket tettem be, letoltheto doksikat toltottem fel, kepeket helyeztem at, es meg elveztem is. Mara kesz is van, ami nincs, az meg nem az en saram, de mindig ez van, ha masra var az ember lanya. Es legalabb ezt is beirhatom az oneletrajzomba, sose lehet tudni, mi jon majd jol.

Par hete odajott hozzam a menedzsercsaj, es megkert, hogy a Gender and Equality Committee (Nem es Egyenloseg bizottsag) ulesen legyek mar olyan kedves es jegyzeteljek (take minutes). Merthogy ezt korabban Natasha, az elodom csinalta, es akkor most en, jo? Sose voltam meg ilyen ulesen, jegyzetelni se tudok, es ezt meg is mondtam neki. Kicsit meglepodott, a tobbiek meg szoban veregettek a vallam, hogy milyen tokos leany vagyok, mert Catherine-nek nem nagyon szoktak nemet mondani. Megis mit kellett volna mondanom? Persze, megcsinalom, aztan ulok ott fogalmatlanul? Azert javasoltak, hogy ha elorebb akarok jutni a rangletran (ebben meg nem vagyok biztos), akkor hasznos lehet, mert Grade 4-tol (en Grade 2 vagyok) mar elvaras, hogy ezt tudjak. Vagyis fizetni nem fizetnek erte, de tapasztalatnak jo. Neztem is tanfolyamot, de nem volt semmi, meg annyira nem is vonz, de lehet, hogy raszanom magam.


2 megjegyzés:

  1. A NICVA tart ertekezlet jegyzokonyv vezető tanfolyamot - egy napos intenzív (£75) kérd meg oket küldjenek el a következőre. Nekem segített ;)
    Viki

    VálaszTörlés