2013. március 4., hétfő

A vilagutazo

Azaz csak Europa, de sikeresen tulestem a nagy-utlevel-es-szemelyi-hadmuveleten, mondjuk biztos csak azert, mert 10 lepesnyire az okmanyirodatol galambbombazas aldozata lett a kabatom... A repulon jot szorakoztam egy honfitars, 50 ev koruli no, es egy fiatal litvan csaj parbeszeden. Nem hallgatoztam, de a mellettem levo sorban ultek. A magyar tuti, hogy Sandor Gyorgy szavait fogadta meg: ha a beszelgetotars nem beszel magyarul, eleg, ha hangosan, tagoltan elmondod neki meg 1x. A litvan csaj Romaniaba igyekezett, ezzel el is bizonytalanitott, mert egy masik utas is Bukarestrol magyarazott valakinek, mar azt hittem, rossz gepre szalltam.
Magyar no (MN): And where are you going in Romania?
Fiatal csaj (FCS): To Satu Mare.
Magyar no (MN): Aaa, Szatmar! Old Hungarian part. So you are going to ERDELY?!

Kicsit kesobb, gondolom, probalta elhelyezni Litvaniat: Is it UKRAJNA? OR SZOVJETUNIO?

Es vegul: a gep kicsit nyekergett, MN: It is just a little bit of TURBULENCIA!

Genya vagyok, hogy rohogtem?


Flag Counter

2 megjegyzés:

  1. :-) Értékelhetted volna, hogy próbálkozik, valamiféle Hunglisht használva :-)
    Zsö

    VálaszTörlés