2013. március 26., kedd

Szolgaltatok

A kolbaszbol van a kerites teoria megcafolasara itt egy par pelda, szolgaltatokkal:

1. Amikor marcius elejen visszajottem, bekapcsolva felejtettem a roaming-ot a telefonon. Le is vont a hazaerkezes utani napon, amikor mar kb. 8-9 oraja eszakir teruleten voltam 1.99 fontot. Felhivtam az O2-t, a szolgaltatot, nyilvan azzal a rosszul titkolt szandekkal, hogy utaljak mar vissza ezt a penzt. A csajszi eloszor is nem volt valami kedves (igen, itt is van ilyen), masodszor magyarazni kezdte, hogy ha a telefon elveszitit a wi-fi jelet, akkor automatikusan atvalt 3G-re, es blablabla. Mondtam, hogy nem a 3G miatt vont le penzt, meg amugy is, arra van elofizetesem, hanem tobb mint 8 oraval a hazaerkezesem utan meg mindig azt hiszi, hogy kulfoldon vagyok? Megnezte a cellainfot (gondolom), es szerinte reggel fel 10-kor en meg mindig Irirszagban voltam, bar a repulo elozo este 11-kor szallt le. Vegul visszautalta a penzt, de a hangsulya kb ezt sugallta: na most orulsz vazze?

2. Bankszamlacsomagot valtottam, telefonon, de meg hetekkel kesobb se jelent meg az uj neve az internetbankban, pedig 30 percet szenvedtem a nagyon skot akcentusu novel (mivel skot banknal bankolok), aki szinten nem volt valami segitokesz. Par het utan megint felhivtam oket, semmi nyoma nem volt a korabbi hivasomnak, kezdhettuk elolrol az egesz procedurat. Gyakorlatilag felolvassak, nagyon gyorsan, hadarva, skotul, a felhasznalasi felteteleket, igy amikor a muki mondta, hogy OK?, en mindig szepen valaszoltam, hogy persze, OK, ertettem, meg ha fingom se volt, hogy mirol beszelt. Par nap mulva meglett az uj szamlam. 

3. Ugyanez a bank, nyitottam egy megtakaritasi szamlat (errol majd irok kesobb), ezt online, majd az egesz hobelevanc vegen kaptam egy emilt, hogy faradjak be szemelyesen szemelyigazolas miatt. Baszki, hat pont emiatt nyitottam online, mert egy ora, mire beerek a bankba. 30 napom volt erre a mutatvanyra, mult het vegen beslattyogtam, utlevel, jogsi, fel voltam keszulve. Csak arra nem, hogy az “szemelyigazolo szemely” nincs bent szombaton, menjek vissza kedden. Hiaba mondtam, hogy a bank 9-5-ig van nyitva, en meg, mino meglepetes, 9-5-ig dolgozom, ezert jottem szombaton. Akkor menjek vissza kovetkezo szombaton. Hat nem mentem, meg is szuntettek a szamlat.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése