2013. február 23., szombat

Marcsi néha kicsit túlaggódja magát

Tegnap egyedül mentem a kéziedzésre, nem ő vitt, és tiszta ideg volt, hogy odaérek-e, nem lesz-e bajom, és utána hazatalálok-e. Minden sikerült. Múlt héten nem volt itthon amikor hazajöttem munkából, mert valamelyik barátnőjével csacsogott. Akkor meg azon aggódott, hogy mit fogok enni. "Ha hazaértél, neked kell vacsorát csinálnod magadnak, jó? Meg tudod csinálni?" Mintha 2 évig, amíg fordított volt a felállás és ő dolgozott, én meg nem, nem én főztem volna... Ma meg odarakott mosnivalót, és a mosógép elé kitette a kosarat, biztos azt gondolja, hogy csak úgy emlékszem majd, hogy teregetnem kell, ha előtte átesek a kosáron. 
A kéziedzésen kezdem átvenni az irányítást, tegnap már megkérdeztem, hogy a kapusok mehetnek-e külön melegíteni, aztán a focikapusnak megmutattam, hogy melegítünk be, de volt saját ötlete is, gondoltam, tényleg nekem akarod elmagyarázni, amikor kb. 18 évig csináltam? Aztán védtem egy ziccert, és mindenki megtapsolt, az jó volt.
Ma megkaptam a levelet az egyetemtől, hogy meghosszabbították a szerződésemet jövő augusztusig, hurrá! 
Kedden megyek haza, pénteken jövök is vissza, közben egy ismerősöm mondta, hogy Dublinban is megcsinálják az útlevelet, Marian is kérdezte, hogy nem lehet-e ott, de én azt gondoltam, persze lehet, hogy nincs igazam, hogy miért lehetne, amikor nem is Írországban lakom? Nem a lakhely szerinti illetékes hivatalhoz kell menni? Megkérdeztem Geraldine-t a munkahelyen, erre ő: 'Á, juj, azt nem lehet, hát az országhatárt se nagyon lépheted át!' De az ő férje arab, és amennyire tudom, Arábia országai nem EU tagok, kicsit más a helyzetük...
Jó hír nekünk, nyílt Belfastban egy magyar web bolt, ott mondjuk nem sok minden kapható egyelőre, például alapvető élémiszereknél ecet van kiírva, a képen meg sűrített paradicsom látható, szóval van még vele munka bőven, de a srác átküldte a listát, és rendeltem is Túró Rudit, majonézt, Traubit, Pilótát, elvileg ma szállítják. Nyami.
Ja, a zászlós emberek még mindig tüntetnek, kitartóak.

Flag Counter

5 megjegyzés:

  1. Tényleg lehet Dublinban útlevelet csináltatni? Ez engem is érdekelne. Azt tudom, hogy Londonban lehet, de oda repülőjegy kellene, azzal az erővel már haza is tudok menni, Dublinba viszont ripsz-ropsz le lehet ruccanni, akár busszal, akár autóval. Van valami linked erre?

    VálaszTörlés
  2. Közben megtaláltam a linket, itt:
    http://www.mfa.gov.hu/NR/rdonlyres/EE92B7CE-6386-496E-A62A-58AA6D94E2DC/0/utlevel_ugyek120503.pdf
    Már csak azt kell megtudni, hogy észak-írországi lakcímmel is lehet-e náluk csináltatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, en is ugy voltam vele, ha mar repulnom kell, akkor nem Londonba megyek, hanem haza. Nem tudom, hogy lehet-e amugy Dublinban csinaltatni, nekem is csak mondta valaki:)

      Törlés
  3. Londonban is kb csak ugy lehet, h 2 honappal elore foglalsz idopontot, aztan meg utana varsz meg 2 honapot az utlevelre... Kicsit hosszadalmas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam, hogy most nagyon hosszu az atfutasi ido. Otthon is azt mondtak, hogy a 30 nap 30 nap lesz a szemelyinel, de szerencsere az utlevelem majusig ervenyes, addigra csak elkeszul:)

      Törlés