2013. február 2., szombat

Hát jól elhanyagoltam a blogot,

ez tény. Ja igen, a fogászatról írtam legutóbb. A héten szemésznél voltam, mert Marcsi talált egy újonnan alakult kézilabdacsapatot itt Belfastban, de csak egy pár kontaktlencsém maradt, kellett új. A kézicsapat annyira kezdő, hogy vegyesen vannak fiúk-lányok, illetve amikor én voltam, ez erős túlzás volt, rajtam kívül még egy lány futkosott. A pálya kisebb a szabványnál, ez le is lohaszotta az egyebként nagy lelkesedésemet, nem elég, hogy képzetlenek a játékosok, még közelebbről is lőnek, mint kéne, nem lesz ennek jó vége. De mindenki nagyon kedves volt, van egy magyar srác, aki tud játszani, meg egy spanyol fiú. Az edző furamód egy indiai pacák volt, meglehetősen fogalmatlanul fújdogálta a sípot, de ami aggasztóbb az északír kézilabda jövőjét illetően, ő edzette az ifiket is... Ettől függetlenül asszem járni fogok, mert mégiscsak foghatok kézilabdát a kezemben, már ezért megéri. Mivel fiúuralom volt, fiúlabdával játszottunk, nem emlékeztem, hogy ennyire nehéz lett volna a labda... Amikor indítani próbáltam a kis pályán a nagy labdával, hát mit mondjak, a szemközti falról pattant vissza a labda...
Visszatérve a szemészhez, meg voltam győződve róla, hogy tuti romlott a szemem, de mindig parázok, mielőtt megyek, és mindig tuti bizots vagyok benne, hogy most aztán legalább 10-es kukkerom lesz. Egy órán keresztül vizsgált a pasas (munkaidőben mentem), végülis nem romlott a szemem, de a szemtengelyferdülésem (asztigmatizmus) romlott, 0,25-ről 0,50-re. Emiatt nem kellett volna új szemüge, de legutóbb talán 10, de az is lehet, hogy 15 éve csináltattam szemüveget, ideje volt már. Plusz kontaktlencse, kb. másfél évre elegendő adag.
Aztán további hír, hogy február végén hivatalos baráti látogatásra MO-ra érkezem, de csak pár éjszakára, kell új személyi meg útlevél. Az időpontokat már lefoglaltam, listát írtam, hogy milyen hivatalos papírokat kell vinni, remélem, minden zökkenőmentesen fog zajlani. A terv az, hogy mivel az útlevelet megőrzik egy évig, ezért abból nem a sürgősségit csináltatom, hanem simát, a személyit meg majd kiküldik postán a rokonoknak, akik futárral küldik el nekem egy naaagy dobozban, amibe pont bele fog férni pár bor Marcsinak, meg egy kis ropi Sport szelettel.
Flag Counter

1 megjegyzés:

  1. Tényleg rég írtál, de nem akartam reklamálni, mert az elmúlt alkalommal sem volt hatása. A február vége már nagyon közel van, ennek örülök, bár nem biztos, hogy néhány nap alatt lesz időd velem találkozni, de reménykedem azért.

    VálaszTörlés