2013. február 9., szombat

Hétvégi összefoglalós

Amikor Zoli írt arról a blogján, hogy pár hónap múlva költözniük kell, eszembe jutott, hogy mi is hasonló cipőben járunk, csak elfelejtettem itt megemlíteni. Nekünk levelet küldött a landlord, hogy eladja a házat, pénteken érkezett az értesítő, hogy ne tudjuk flehívni az ürgét, Marcsi sírva telefonált, hogy most mi lesz. De aztán hétfőn beszélt Karburátorral (igazi neve Carberry), annyiban biztos voltam, hogy mivel szerződésünk van decemberig, addig nem rúghatnak ki, de Mr. K megnyugtatott, hogy csak szeretné eladni a házat, de ez hosszadalmas folyamat, lehet, hogy évekig nem lesz érdeklődő vagy vevő. Azért a szemünket nyitva tartjuk, ha akad valami december előtt, akkor belevágunk. És nem, ez nem jelzés arra, hogy hazaköltözzünk, az még odébb van.

Tegnap jó hírt kaptam a munkahelyen: egy évvel meghosszabbították a szerződésemet, 2014 augusztusáig. Ez megnyugtató, nem kell körmöt rágnom, hogy mi lesz nyár után, vagy azon merengeni, hogy keressek-e már most másik állást, jelentkezzek-e a leisure centre-es recepciós állásra, amit ugyan még meg se hirdettek, de majd pár hónap múlva már biztosan. Az meg még jobb, hogy augusztustól magasabb lesz a fizetésem is. (amikor felhívtam Mariant, hogy elújságoljam a jóhírt, persze nagyon örült, de aztán megkérdezte, hogy: 
-De mi lesz a nyaralással?
-Megkérdeztem, és így is mehetünk 3 hétre.
-De én 6 hétre akartam menni...!)

Az egyik leisure centre-ben most amúgy is amolyan átmeneti állapot van, átszervezték az önkormányzatnál a manageri szerkezetet, eddig 4-en voltak, ezentúl csak 3 kell, két kétfős klikkre bomlott a négy manager, az egyik nem volt hajlandó elmenni az interjúra, akkor a többi sem, de amelyik nem ment el, az nem is értem, miért ragaszkodik a posztjához, amikor most is munkahelyi stressz okozta betegszabin van. Plusz néha reggel 7-kor kéne kezdeniük, ez a csaj meg előre szólt, hogy ő nem tud ilyen korán bejönni, mert akkor ki viszi a gyereket iskolába. A 3 megmaradtból kettő leginkább az irodában ül és le se szarja, mi folyik az épületben, állítólag ez is változni fog. Paul, akinek nem sikerült annyira jól az interjú, másik leisure centre-be fog menni, sajnálom, mert jó fej és értett is ahhoz, amit csinált. Na de ki mondta, hogy az itteni önkormányzat hibátlanul dolgozik?

Gondolom mindenkit szétfeszít a kíváncsiság: mit főztem ma? Hát Marcsi kívánságára paprikás krumplit, lengyel boltban vett füstölt kolbásszal. 

Most pedig 2 kézilabdameccs következik, aztán Afrikai Nemzetek Kupája foci bronzmeccs. Aztán csodálkozom, amikor az irodában megkérdezik, hogy izgalmas volt-e a hétvége, én igennel felelek, és felsorolom az előbbieket, és furcsán néznek rám...
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése