2012. január 15., vasárnap

Új kütyü jól kütyül

Megérkezett a fényképező, tegnap délelőtt. Pedig péntek délután rendeltem csak meg, és nem a szomszédból, hanem Londonból hozták. Marian nagyon győzködött, hogy helyi boltból vegyem, így ha baja lesz, nem kell majd küldözgetni, hanem csak besétálok vele, átveszik, és majd ők szállítják a javítóba. Igenám, de az egyetlen szóbajöhető üzlet egy lánc tagja, és annyira szar kritikákat kapott, az ügyfélszolgálat fel se veszi a telefont, emilekre nem válaszolnak, bunkók, ésatöbbi, hogy ez elrettentett. Aztán rátaláltam erre a másikra, csupa jót írtak róluk, és még olcsóbb is volt a cucc. Csomagban megrendeltem a gépet, tölthető elemeket a töltővel, táskát, 5 év garanciát, tripodot. Keddre vagy szerdára ígérték, felhívtam őket, hogy nem lehetne-e hétfő, mert kedden délelőtt dolgozom, de lehet, erre már tegnap ideért. Nekiültem, okosodtam, hogy mi az ISO, a rekeszidő  meg a zár, és ma elmentünk próbafényképezni. Azaz Marian leginkább fázott, mert rohadt hideg van (éjjel mínusz 2 lesz), és azonkívül, hogy mellettem toporgott, sokat nem tudott csinálni. Lőttem több mint 100 képet, ezek a jobbak:



free counters
Free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése