2012. január 18., szerda

Nem panaszképpen,

csak ténymegállapítás, 7. napja dolgozom, holnap szerencsére nem, és a hétvége is szabad. Nem tudom, hogy azért szív le a munka, mert az emberek kipurcintanak, többszáz köszönés, érdeklődés, kamu mosoly, bérlet-lehetőségek elmagyarázása, koncentrálás, hogy megértsem, amit mondanak. Vagy csak ilyen szottyadt vagyok és majd belerázódom. Tegnap már 10-kor lefeküdtem, mégse aludtam magam ki rendesen. Az is hozzátartozik a témához, hogy tegnap megmértem magam, jézusom, ilyen számokat még életemben nem láttam a mérlegen, azt hittem, hogy rossz (remélem, hogy rossz), egy 10-essel többet mutatott, mint gondoltam. De tegnap munka után kondiztam, futás, cross-trainer, láberősítés, remegtem, mire kijöttem, pedig csak 45 percet voltam bent.

Megérkezett a TV-állvány, nagyon szép lesz majd ha egyszer összerakjuk. Fekete üveglapok, 5 db, amiket ezüst színű hengerek tartanak. A bibi csak az, hogy egy pár henger benyomódva érkezett (Marian: Nem baj, majd kikalapálom), ami a kisebbik gond, de a hengereket kicsit összekutyulták: az 5 laphoz 4*4 henger tartozik, 4 különböző hosszúságú 4-es csomag. Az egyik ilyen 4-es csomagban csak 3 volt egyforma hosszúságú, most várjuk a 4-et postán. Ha ez megvan, akkor már tehetek fel képeket a berendezett lakásról.

Petyával beszéltem tegnap, hozott otthonról kajákat nekünk karácsony után, nem tudom mit, mert nem árulta el, de gondolom szalámi, túró rudi, bor lehet benne. El is küldte kb. 2 hete, ide nem érkezett meg, de tegnap kiderítette, hogy valamiért Shetlandon ragadt a cucc, a postán. Még szerencse, hogy mindenhol dolgoznak magyarok, a shetlandi postán is,  ő mondta Petyának. Marian siratja a rudikat.
Napi vidámság, Aputól kaptam, kordagyuribácsi:


free counters
Free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése