2012. január 24., kedd

Koncert az Ulster Hall-ban

Voltunk szombaton a koncerten, felszerelkezve a fényképezőgéppel. Mondanom sem kell, hogy ahogy a jegyszedő bige meglátta, már jött is oda, hogy most még lehet kattogtatni, de a koncerten nem. Ha ott lett volna a kompakt gép, akkor tudtam volna stikában lődözni, mert azon nem nagyon vannak beállítások, igaz, ennek megfelelő minőségű képeket is csinál. Az újjal ezt nem tudtam volna eljátszani, hol ezt kell állítani rajta, hol azt, a csajszi meg állandóan sasolt, hogy rendesen viselkedek-e. Vagy csak paranoiás vagyok. Így hát csak ezt a párat tudom felmutatni:







A koncert jó volt, a legtöbb számot ismertük, még ráadás is volt, pedig ezek az írek nem is tudnak vastapsolni, nem is értem, honnan tudta a kórus, hogy a közönség többet akar. Utána elvileg mehettünk volna italozni Nicholával (recepciós csaj, aki a kórusban énekelt), pár percig vártunk lent, hogy jön-e ismerős, nem jött, így siettünk haza, mert kezdődött a fociösszefoglaló.



Tegnap éjjel azt hittem, hogy az imádnivaló telefonomnak vége. Letöltöttem az iTunes U alkalmazást (magyarul applikációt, fúj), aminek a segítségével egyetemi/főiskolai kurzusok anyagait lehet videón vagy audiofájlban nézni/hallgatni. El is kezdtem leszedni történelmi, gazdasági, satöbbi cuccokat, amikor a telefon fogta magát és kilépett az alkalmazásból. No, hát nem szokott ilyen lenni, ha nem megy ésszel, megoldjuk erővel, nyomkodtam a gombokat, semmi. Aztán kikapcsolt a telefon, és újraindította magát. Itt már gyanút fogtam, és le akartam törölni a fenébe az egészet, de nem tudtam. Megint kikapcsolt, újraindult. Tovább próbálkoztam a törléseel, sikertelenül. Ezúttal én kapcsoltam ki a telefont, hátha egy újraindítás segít rajta. Már egy órája küzdöttem, éjjel egy körül volt, és végül a telefon már be se kapcsolt. Csak megjelent az alma jel, és onnan nem lépett tovább. 
Reggel bementem az Apple-boltba,felsétáltam a Steve Jobs által tervezett üveglépcsőn a szereldébe, a fiúka csinált egy restore-t (helyreállítás vagy mi), amit én is meg tudtam volna tenni itthon, de sebaj, a telefon működik! Azt is mondta az amúgy spanyolnak tűnő és hangzó srác, hogy ha nem sikerült volna helyrepofozni a telefont, akkor vehettem volna egy vadiúj 3Gs-t 120 fontért (ha lett volna garanciám, akkor asszem ingyen adtak vona egyet). Mondom miii? 120-ért egy új iPhone? Rá is kérdeztem, hogy nem lehetne-e, hogy azt mondjuk, hogy elromlott? Azt javasolta, hogy várjam meg, míg ez elromlik (nem mintha siettetni akarnám), utána vigyem be, és kicserélik. Azóta is csak ámuldozom ezen, nem hallottam, hogy pl. a Nokia, vagy a Samsung, vagy a HTC így törődne a vásárlóival. Ráadásul a telefont nem is tőlük vettem, hanem az Ebay-en, használtan.
free counters
Free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése