2009. november 14., szombat

Utolsó shetlandi szombat

Mindjárt megyek a sportbigyóba, otthagytam szegény bringámat kikötve a hajnali fallabda után. Szilvi és Petya se voltak nagyon maguknál szerencsére, így lassan, de biztosan beszélgetésbe folyt át a játék. Aztán megjelent Szilvi barátja, és akkor muszáj volt játszanunk kicsit, még Szilvi is futott. A "játék" után Petya elvitt minket a Tesco-ba, majd hazahozott, így a bicikli ottmaradt. Holnap játszom 3-kor és 5-kor is, pf, így jár az, aki mindenkinek meg akar felelni.


Bettina ma költözik az eddigi hangárból (nem volt szigetelés az épületben, a felettük lakó pukiját is hallották) egy emberek számára tervezett házikóba itt Lerwickben. Felajánlottam, hogy segítek (érdekes, vannak olyanok, akiknek lasszóval kell embert fogni egy ilyen mutatványhoz, mások meg, pl. Bettina, nem győzik elhessegetni az önkénteseket), de szerencsére nem kellett menni:)


Tegnap voltunk a volt osztállyal kínaizni, Margaret fényképezett, azért csak ő, mert mindenki más otthonfelejtette a gépét, engem is beleértve. Nagyon jó móka volt, 3 angol anyanyelvű és 3 ideszakadt alkotta a társaságot. Rájöttem, hogy szeretnék úgy élni, mint Katya. Tavaly nem dolgozott, mert nem talált munkát, a pasija halász, mint Tanya férje, biztos sikeres. Aztán összeházasodtak, elmentek 3 hétre a Maldív-szigetekre mézeshetekre, és most meg nincs kedve dolgozni, a férje meg 6 hét hajó/2 hét otthonlét rotációban dolgozik. Mindenesetre faszányosan éreztem magam, vicces emberekkel voltam körülvéve. Este aztán Margaret írt, hogy a fényképek eltűntek valahol félúton a fényképezőgép és a számítógép között, a picsbe.


Este X-Factor Queen-számokkal:) ja, és fagyival.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése