2009. november 17., kedd

Hamarosan!

Totál káosz van a fejemben is meg a szobámban is, hosszú másfél nap lesz ez. Ugye nem újdonság, hogy most mostam, de szerencsére Paul pont akkor jött át, hogy átvigyen egy kis fagyizásra, amikor lejárt az első adag, és az ő szárítójában ripsz-ropsz megszáradt, így már csak az alsóneműket kell hajszárítóznom.

Ma végre a vonatjegyeket is lefoglaltam és a kis bringát is feltettem (képzeletben) az Aberdeen-Glasgow vonatra, persze ez se ment probléma nélkül, nade úrrá lettem a nehézségeken. Most már csak annyi van hátra, hogy holnap elintézzek mindent, pl. megjöttek a kontaktlencséim; a bankban be kell jelentenem a lakcímváltozást; shetlandi csokit kell vegyek Mariannak, ésatöbbi. Aztán majd csütörtökön át kell rángatnom a biciklit meg a bőröndöt meg a laptopot meg a fallabdaütőt (persze egyszerre, nem külön etapokban) a hajótól a vonatig, aztán Glasgowban átszállni, ahol ugyanez vár rám egy 3x hosszabb útvonalon. Paul hitetlenkedve nézett, amikor előadtam, hogy majd taxival viszem a biciklit egyik vonatállomástól a másikig, így nekem is kétségeim támadtak.

Az uccsó munkanap ugyanúgy telt, mint az előzőek, Bettinától kaptam egy tortát, én meg adtam neki egy mogyorót:

 A felirat kb. annyit jelent, hogy "Boldog vagyok tömésrögzítő és nyálszívó fogorvosi asszisztensként". Haha, mennyire igaz. Ma vicces volt, mert Bettina odasusogta Cherylnek, hogy "Nem kedvelem ezt a nőt." Mire a manager megjegyezte: "Igen, ő egy másik generációból, neeem, a generáció nem jó szó... másik... bolygóról jött:)"

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése