2009. november 11., szerda

Újabb edinburghi hétvége

Ahogy Besenyő Pista bácsiék mondanák: Egyik lábam itt a másik. Csak a cuccaimra vonatkozóan. Egy része Belfastban (beleértve két rúd téliszalámit, Sport szeleteket- már amit Marian meghagyott belőlük, Pilóta kekszet és Győri édest), a másik itt hever a lábam előtt-alatt a bőröndben. Szerintem pont egy táskányi maradt, de a ruhák valahogy mindig sokszorosukra dagadnak, és sokkal több helyet foglalnak, mint az ember remélné. A jövő heti utam foglalása még mindig várat magára, a részletektől megkíméllek titeket, mert már a saját agyamra megyek, és a bicikmlim is tuti, hogy nőnemű, mert csak a gond van vele:)

Fényképet megint nem csináltam Edinburghban, pedig ott volt a gép, csak elfelejtettem magammal vinni. Mondjuk sok hasznát nem vettem volna, a sétáink ugyanis a bevásárlóközpontokra koncentrálódtak, nagyon szép tornagatyát vettünk mind a ketten, igaz, ő gyerekméretet, mert picike... Vasárnap Remembrance Day volt, amikor a világháborúkban elesett katonákra emlékeznek. Épp egy pláza könyvesboltjában kódorogtunk, amikor 11-kor a hangosbemondó 2 perces tiszteletadást kért. Fura volt látni, hogy kivétel nélkül mindenki megállt, a pénztáros nem ütött be "jaj-még-ezt-gyorsan-megcsinálom" tranzakciót, a vevő megállt fizetés közben, a többi látogató nem lapozgatta a könyveket, kicsit bizarr is volt. De belegondoltam, hogy Magyarországon, mondjuk a Westendben, az emberek meg se hallanák, amit a hangszóróba mondanak, hacsak nem 50%-os leértékelésről lenne szó, nem?

Aztán Marian mondta, hogy Belfastban persze ez is máshogy működik, állítása szerint a protestánsok kisajátították a pipacsot, ami ennek a napnak a jelképe és gyakorlatilag mindenki viseli a kis kitűzőt aznap. Így a katolikusok, mint ő is, nem hajlandóak se ezt a jelképet a ruhájukon viselni, se a tiszteletet megadni. Illetve erre nincs is szükség, mert a katolikus városrészben, az ottani üzletekben vagy bevásárlóközpontokban nem is kérik ezt az emberektől. Nem lesz ott unalmas az élet, biztosan rálépek egy csomó ilyen katolikus/protestáns aknára...

free counters

3 megjegyzés:

  1. Átgondoltam a dolgot és úgy gondolom, hogy most már kifejezetten hiányozni fog "a kis hülye fejed"... És már annyira talán nem is örülök neki, hogy "jó helyen leszel"... Én meg ott maradok a nyugdíjas klubban. Majd kiírom a Dental Shetland alá, hogy Old Age Home.....

    VálaszTörlés
  2. Írtam neked Facebookon:) Ha kiírod a Retirement Home-ot vagy mit, akkor egész álló nap protkókat fogsz ragasztani emg reparálni... Jó az neked?

    VálaszTörlés
  3. @gyengetölcsér: öööööööööö, nem....

    VálaszTörlés