2009. november 25., szerda

Az ideútról

még annyit akartam írni, hogy lefoglaltam a vonatjegyet telefonon, méghozzá úgy, hogy a két útszakaszra egy összesített jegyet kértem. Aztán felmentem a skót MÁV honlapjára, ahol ugyanez a jegy külön megvásárolva 20%-kal olcsóbb volt. Írtam nekik emilt, hogy a telefonos embernek nem lett-e volna feladata, hogy az olcsóbbat ajánlja, de sejtve, hogy nem fogok pozitív választ kapni, gyorsan lemondtam a lefoglalt jegyet, és újrafoglaltam az olcsóbb áron. A válaszban azt írták, hogy viszonteladóként nem kötelesek tájékoztatni a kedvezőbb árú jegyről és pénzt sem adnak vissza.

Pár napja voltunk az itteni karácsonyi vásárban, gyakorlatilag ugyanaz, mint a Vörösmarty tér. Ami vicces, hogy árulnak kalácsot, úgy megörültem neki, de aztán mégsem vettem, kétszer olyan hosszú, mint az otthoni. Volt azért a budapestitől eltérő termék is: német szalámi dögivel, meg lengyel kaja, orosz matrjoska-baba, kenguru- és strucc-burger (és ha jól düllesztitek a szemeteket, az egyik képen láthatjátok Mariant és engem, a medve mellett bújunk meg):

a belfasti City Hall és a Belfast Eye

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése