2009. november 6., péntek

Heti összesítő

Rettegtem ettől a héttől, mert a doki mind az 5 nap bent volt, nem szokott ilyen sokat, és utálom, ha ugráltat, ehhez képest nagyon gyorsan eltelt ez a pár nap, és tök jól éreztem magam. Lehet, hogy mostanra szoktam meg az új melót, környzetet, embereket? Kifejezetten élveztem. Mondjuk volt(ak) olyan pillanat(ok), amikor, ha nem lett volna páciens a székben, elküldtem volna a dokikámat a halál f.szára, de nem tettem. Vett egy új telefont, Nokia N97, és baszki, nekem kellett átmásolni a telefonszámait a régiből az újba, közölte (nem megkért), hogy állítsam be a GPS-t (hogy mit csináljak a mivel?), és az e-mail fiókját. Nekem kellett felhívni a Nokia segélyvonalat vagy mi a szart, és elcsacsogni a szerencsétlennel, hogy mit kell tenni, aztán kifizetni neki egy év navigációt. Ezek után az volt a minimum, hogy ellátogatok Budapestre a telefonján és megjutalmazom magam egy fehérítő fogkrémmel. Ja, és nagy nehezen kipréselt magából egy "Thank you very much"-ot is, de tuti előtte órákig győzködte magát, hogy kijöjjön a száján. Mert ugye ő annyira elfoglalt, hogy amikor nem alszik, akkor dolgozik. Bettinával azt beszéltük, hogy esetleg nem kéne bevállalni annyi pácienst. Most, november elején már csak decemberre tudunk időpontot adni, vagy rosszabb esetben januárra. Ő ugye nem látja a foglalási naptárat, és lazán mondja az ügyfélnek, hogy "Akkor jövő héten ugorjon be egy fél órára". Bazmeg, legközelebb januárban lesz fél órád. És nem érdekli, akkor is bepasszírozza valami tök lehetetlen helyre.

Na, ez most megint panaszkodásnak tűnt, de ettől eltekintve minden okés, a vidámság uralkodott a fogászaton a héten, Bettina tök lökött, minden este, porszívózás után, amikor rángatja a helyére a dögöt, elénekli a "Baj van a részeg tengerésszel" című opuszt angolul ,amin én mindig nagyon röhögök, ma meg a folyosón állva táncikált miközben én komoly társalgást folytattama dokival. Nem mertem megfordulni...

Holnap találkozom Mariannal:) reggel repülök Glasgowba, ott felvesz kocsival és megyünk tovább Edinburghba. Mivel a telefonvásárlási problémát már letudtam, ezért most Adidas tornagatyát és fülbevalót fogunk vadászni mind a kettőnknek.

A leendő lakásunkban a héten kicserélték a régi faablakokat műhanyagra, fincsi meleg lesz, hm.

Tegnap olvastam, hogy Szabó Magda: Az ajtó című regényéből filmet forgatnak, az egyik legjobb angol színésznő (Helen Mirren) lesz Emerenc. Rögtön mondtam is Mariannak, hogy vegye ki a könyvet, és meglepő módon pont ez az egy meg is van a könyvtáron belül valahol, elolvastatom vele:)

free counters

1 megjegyzés:

  1. "fincsi meleg" HÁHÁHÁÁÁ:DDDDD

    jó utat, örülök, hogy láttalak!

    VálaszTörlés