2012. október 14., vasárnap

Könyveim

Pénteken besétáltunk a sziti szenterbe, a cél egy könyvesbolt volt, hónapok óta nem bámészkodtunk jót.   Ha Marcsi nem beszél le, biztos, hogy 4-5 könyvvel gazdagabban térek haza, de így legalább láttam, hogy megjelent Ken Follett: A Katedrális-ának a folytatása. Kicsit meglepődtem, mert valamiért meg voltam győződve arról, hogy az angol címe is The Cathedral, kisebb kutatómunka után derült ki, hogy hát nem. Ezen kívül még egy érdekesnek tűnő, ha jól emlékszem, családregény is megjelent Ken Follettől, ráadásul a trilógiából már két kötet is kapható. Ezeket se vettem meg. A könyvek egyenként 800 oldalasak, nehezek, nem öröm őket cipelni, így inkább letöltöttem őket a telefonomon levő másik 30 könyv mellé. 
Mielőtt elindultunk, a Book Depository-n a kosárkámba pakoltam 3 könyvet. Az ember azt gondolná, hogy egy olyan nagy és forgalmas város történelméről, mint New York, hegyekben állnak a leírások, és arra kell sok időt szánni, hogy melyiket NE vegye meg a kíváncsi turista. Hát nem. Tetszőleges könyvesboltokban keresgélve a neten kb. egy oldalnyi anyag van, képes történelem, történelem az 1900-as évek elejéig, városrészek, mint Manhattan vagy Brooklyn történelme, de olyan igazi, egész NY-ra kiterjedő csak pár darab volt. Ebből megrendeltem az Inside the Apple címűt. 
Hallottunk arról, hogy NY-ban a csatornarendszerekben is élnek emberek, a sötétben, mocsokban, patkányok között, erről is volt egy beszámoló, de 17 éve adták ki, nem elég kurrens, megvettem hát az edinburghi változatot, biztos azon is lehet szörnyülködni és elborzadni. És aminek a legjobban örülök: jövő héten jelenik meg Justin Cronin Passage-trilógiájának 2. kötete, a The Twelve, már több, mint egy éve várok rá, elő is rendeltem. Valószínűleg el kell olvasnom megint az első kötetet is, hogy újra fel tudjam venni a fonalat, de sebaj.
Flag Counter
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése