2012. október 21., vasárnap

A nap, amikor 3 munkám lett

Kellően bulváros cím. A Blikkben megjelentekkel szemben azonban ez (majdnem) teljesen igaz is. Szerdán voltunk Mariannal a Royal Mail-nél, karácsonyi alkalmi munkára jelentkeztünk, csak a papírjainkat nézték meg, abból viszont rengeteg volt. Meglehet, hogy még egy ilyen egyszerű melóra se vesznek fel minket, más-más okból kifolyólag. Marian valódi neve nem Marian, de egész életében így hívták, minden iratán ez szerepel , egyet kivéve: az útlevelet. A regisztráló ember ezt nem tudta hova tenni. Nálam az volt a gond, hogy 'proof of address'-ként (lakcímigazolás) a TV License papírt vittem, amire azt mondták, hogy nem jó, és nem is akarta folytatni a csaj a regisztrációt, mondván minden jelentkezési lapot a Home Office-nak (Belügyminisztérium?) küldenek el, és azok nem fogják elfogadni. Rámutattam, hogy a kitöltési útmutatóban az szerepel, hogy ha olyan számlánk van, ami egy éven belül jár le, akkor az is jó, a nő nem volt meggyőzve, de befejezte a regisztrációt. November végén, december elején kezdünk, és karácsonyig tart, Marian hétköznapokon 5-10-ig, én hétvégente 9-19-ig válogatom a leveleket.
Ez volt szerdán, csütörtökön hívtak a Queens-től, hogy akarnék-e ugyanott dolgozni, ahol áprilistól júliusig már voltam, most jövő augusztusig tartó szerződéssel. Nem tudom, mikor kezdek, talán hétfőhöz egy hétre. Annak örülök, hogy végre kiszámítható órarendem és életem lesz, rendszeres havi jövedelmem, de ennél unalmasabb munka a világon nincs, bár Mariannak igaza van, ha ők azért fizetnek, hogy ne csináljak semmit, én nem állok az útjukba. Akármilyen lusta is vagyok, és szeretek olvasni, meg minél kevesebb munkával minél több pénzt keresni (ki nem?) az, hogy napi 8, heti 40 órában csak ülök a gép előtt és olvasok, még nekem is egy kicsit sok. 
És akkor valamennyire megmarad még a leisure centre-es munka is, esténként vagy hétvégén ott is bevethető leszek, és számítok is rá valamennyire, ha csak heti 4-5 óra lenne, már az a pénz is mehetne az egyelőre nem létező megtakarítási számlára. 
Mellesleg ha az egyetem nem telefonál a munka miatt, esélyes lett volna, hogy a leisure centre-ben kapok egy valamennyire állandó munkát, de az csak heti 16 óra lett volna, és ki tudja, hány hónapos szerződés lett volna. Az egyik manager szólt, hogy regisztráljak egy bizonyos ügynökségnél, mert őket fogják hívni, és név szerint engem kérnek majd, csak tudjanak ott rólam. Hát ezt most már nem fog összejönni. Kicsit el is voltam kenődve emiatt, mert a leisure centre-ben szívesebben dolgoztam volna, de hát ez nem kívánságműsor, és 3 év ilyen-olyan-semmilyen munka után jó lesz egy kis állandóság.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése