2012. október 6., szombat

Hajnali 6:52-kor

ugrottam ki az ágyból, az agyam egyik legmélyebb bugyrában mintha még ott lett volna egy félinformáció-morzsa korábbról: 6-kor megszólalt az ébresztő, csak kinyomtam, 'még 5 perc'. 7-től dolgozom, rohadt életbe, el fogok késni. Közben Marian is felriadt és azt kérdezgette: 'Mi az, megérkezett?' Mi a bánatról beszél, mi érkezett meg? Nincs időm ezzel foglalkozni, még szerencse, hogy a ruhát már tegnap este kikészítettem. Átfutott az agyamon, hogy fel kell hívnom a főnököt, de ilyenkor még senki nem veszi fel a telefont, mi legyen? Kapkodósan elkezdtem öltözni, amikor belémvillámlott: Marian azért kérdezgeti, hogy 'itt van'-e, mert ma reggel futárt vártunk, aki hazavisz pár cuccot. Akkor viszont nem péntek van, hanem szombat, és akkor tegnap már dolgoztam, ma nem kell. Megkönnyebbülten visszamásztam az ágyba, aludni már nem tudtam, de jobb is, mert fél órával később Balázs valóban sms-ezett, hogy fél óra múlva itt van a cuccért.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése