2012. május 26., szombat

Olimpiai készülődés

Az egy dolog, hogy az olimpiára pont otthon leszünk (hurrá!), magamat ismerve nemigen akarok majd sehova se menni, mert mindig lesz valami, amit lehet nézni, magyarok, akiknek lehet szurkolni. De másként is készülök, a Facebookra már kitettem egy kézilabdás képet. Az itteni állami nyomda kiadott egy 29 darabból álló sorozatot az olimpia alkalmából, 50 penny-sekre. Az 50p-seken amúgy is előszeretettel örökítenek meg jeles alkalmakat, majd arról is írok, de most térjünk vissza az olimpiához. Nem, nem vettem meg mind a 29 féle sportágat, mert egyrészt nem érdekel az íjászat, a boksz, az RSG, meg pl. a súlyemelés, másrészt gondolhatjátok, hogy nem 50penny-ért árulják ezeket. Jó, nem ANNYIRA drága, 3 font per darab, de ennyi darabnál az is szép összeg (ugyanezeket az érméket meg lehet vásárolni ezüstben is, a 29 darab egy ízléses kis tartóban mindössze 1350 font, azaz. majdnem félmillió forint...) Az atlétikát meg akartam venni, és tényleg tök cuki, hogy egy 8 éves kislány tervezte, blablabla, de a magasugró akkor is úgy néz ki, mint vagy Beavis vagy Butthead, nézzétek: 
http://www.royalmint.com/shop/london_2012_50p_sports_collection_athletics Ezt azért mégse akartam...Az érméket ilyen kis tasakokban árulják:
Na nézzük.
A sportágak, amiker megvettem (egy részük ajándék, remélem, a címzett nem nézi a blogot):
Vívás
Triatlon
Kerékpározás
Öttusa
Kajak-kenu
Kosárlabda
KÉZILABDA!!
Nem vagyok biztos benne, hogy ezekből mennyi vagy melyik kerül forgalomba, mindig átnézem az 50 penny-seket a munkahelyen, és találtam is néhányat:
Vitorlázás
Tollaslabda
Paralimpiai bocsa
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése