2012. május 5., szombat

Áremelés!

Árat emelt a Posta, ismét. Tavaly áprilisig egy gitár elküldése 1,51 font volt,áprilistól 1,72, most május 1-től pedig 2,20. Laza 30%. Ugyanez elsőbbségivel 1,96 helyett 2,70. Kerestem másik szolgáltatót, de még így is ez a legolcsóbb, árat kell emelnem, hiába próbálom benyelni a nyereség (haha) rovására, ez már túl sok ahhoz, hogy a cég finanszírozza a vásárlók postaköltségét.
A másik, amin felhúztam magam, az a fizetésem. Hétfőn kaptam az elsőt a Queens-től,és basszus vagy 30%-ot levontak. Tudom, otthon ez 40-50%, de ez nem otthon, hanem itthon. Szerintem, csak mert rohadtul értek ehhez is, 10% körül kellett volna lennie a levonásoknak. Fel is hívtam illetékes elvtársnőt, de azt mondta, hogy mivel két munkám van, csak az egyiknél jár az alacsony adózás. Hát szerintem meg nem, mert itt is sávos adózás van, és hiába van két munkahelyem, mind a kettő ideiglenes, pár hónapos, tuti nem fogom átlépni azt a határt, ahol már többet vonnak. De majd megkérdezem a könyvelőt, oszt ő jól visszaigényli.
A héten megkérdezte a Queens-es főnök, hogy tudnék-e maradni még egy hónapot, júniusban, naná,hogy igent mondtam, mert a munka ugyan több lett (felment 0-ról talán 10%-ra), de jól érzem magam, és mint többször is mondtam már, addig kell dolgozni, amíg van mit. Eredetileg úgy volt, hogy az egyetemen leszek május, a konditeremben pedig június végéig, és úgy terveztem, hogy júniusban annyi túlórát vállalok a megmaradt helyen, amennyit csak tudok, ki tudja, mikor lesz utána megint munkám. Csak kérdéses, hogy lett-e volna elég, mert eddig ami volt, annak a nagy részét Ryan vállalta, akinek megszűnt a munkaviszonya,és most casual-ként dolgozik, vagyis ha van szabad műszak (betegség, szabi miatt), akkor ő beugrik. Vele kellett volna küzdenem, de így talán jobb is, ő csinálja azt,én meg netezek az egyetemen.
Tegnap kaptam egy elő-szülinapi ajándékot, egy 7 colos tabletet. Korábban sose hallottam a cégről, de a korábbi vásárlók jó visszajelzéseket írtak, így rendeltünk kettőt. Android fut rajta (Ice Cream Sandwich), és az üzlet, ahonnan vettük őket, minőségvizsgálatot is végzett rajta, plusz leszedte a kínai alkalmazásokat és feltelepített egy csomó hasznosat (meg haszontalant is, ezeket kipróbálom, aztán törlöm). A kijelzője nagyon szép, és éles, a videókat simán lejátssza, nem akadozik, a zenék és képek sem okoznak neki gondot. Ami igazán tetszik, az az, hogy nem kell a szaros iTunes-szal szinkronizálni, hanem rádugom az USB-t, átmásolom a filmeket, zenéket, könyveket, és tádám, ott vannak a tableten. Mondanom sem kell, hogy Marian már rendelt is hozzá még egy kábelt, amivel a TV-re lehet csatlakoztatni. Tökéletes lesz nyárra, otthonra, filmet nézni, olvasni, internetezni.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése