2012. május 25., péntek

Egesz mas

ugy munkaba indulni reggel, hogy melegen sut a nap, nem csak ugy fent van az egen disznek, csiripelnek a madarak, kellemes szello fujdogal, mint az elmult 4 napban (nem mint elotte, amikor nyakig fel kellett huzni a zipzart a kabaton, es koveket tenni a zsebembe, hogy el ne fujjon a szel), es allitolag hetvegen is meleg lesz, tegnap allitolag 20-25 fok volt. Itt a nyar! Ugy erzem, brit lettem, az idojarasrol tudok csak beszelni. Ma reggel alig volt forgalom a Lisburn Road-on, ami az egyik, a belvarosba vezeto ut, allandoan dugo van rajta. Gondolom sokan kivettek  a mai napot, itt a szigeten sose lehet tudni, lehet, hogy holnap esik a ho, es ennyi volt a nyar, 4 nap. 
Megint ledolgoztam 19 napot egyfolytaban (illetve a mai nap meg hatravan, de csak nem tortenik gikszer), hetvegen magas fokon fogom muvelni a semmit.
Alakul a nyari program, par het mulva erkezik Laci 3 hetre (es junius 6-an ideer az olimpiai lang!-kint leszek), lehet, hogy Petya jon juliusban (megyunk Dublinba magyar-szerb vizilabdameccsre!), bar allandoan kifogasokat keres, pl. hogy dolgozik, ki hallott meg ilyet, aztan mi megyunk haza.
Ugy tunik, hogy az egyetemi aranyeletem egyelore vegeter, uj adatbazis lesz, es segitenem kell az adatok atmenteseben/atirasaban. Pedig mar tudomanyos szintre emeltem az olvasast itt a recepcion, mivel fizikai konyvet megsem olvashatok, igy beszereztem 8 Tess Gerritsen konyvet PDF formatumban, a kepernyon folyik a ver. 
Mult heten hivott a paintballos muki, emlekszik meg ra barki is? Tavaly juniusra mondta, hogy indul a vallakozas, ha elhiszem neki, tavaly nem mentunk volna nyaralni, es munkam sem lenne, csak varnek ra otthon. Na mindegy, hivott, hogy erdekel-e meg a munka, mondtam persze, de jelenleg 2 munkahelyem is van. A jelenlegi allas szerint szeptember kornyeken indulna a biznisz, es o most megis arra jott ra, hogy inkabb engem szeretne az irodaban, nem az 50 eves, angolul egyaltalan nem beszelo baratnojet, mert ugye ott telefonokat kene felvenni, emberekkel foglalkozni, foglalasokat csinalni. Ugy legyen. Mariannak is lenne ott allasa (tul szep, hogy igaz legyen), mert ugye o jovo csutortokig dolgozik csak.


free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése