2012. március 30., péntek

Végre megérkeztek a referenciáim az egyetemre,

hétfőn kezdek, juhéééé! Sajnos oda nem járhatok be tréninggyatyában, "smart casual"-ban kell nyomni, el is mentünk vásárolni. Utálok vásárolni, mert soha nincs semmi a méretemben, ami tetszene és még jól is áll, mondjuk itt legalább nem mondják azt, amit otthon: "EKKORA méretünk nincs", azaz: dagadt disznóknak nem árulunk. Ettől asszem érthetően mindig morcos leszek, úgyhogy már az indulás előtt nyafogok, mert tudom mi követkeik: sok nézelődés, sok próbálgatás, és csalódottan távozás. De most csoda történt: a Debenhams-be mentünk, és olyan remek ruhák voltak, hogy csak na! Felpróbáltam egy nadrágot, és nemcsak, hogy jó méret volt, de baromi kényelmes is. Végül vettem 2 nadrágot 7 felsőt, és nem (csak) a szokásos unalmas színekben, van neonzöld-narancs-csíkos, kék-piros-csíkos, nőcis. 170 fontot fizettem, soha nem vettem nőies ruhákat ennyiért. És most nincs kedvem lefogyni, mert akkor mi lesz a frissen vásárolt szuper cuccaimmal?
Ma cipőt is vettem, ECCO márka, nagyon kényelmes, elegáns, belebújós, itt megnézhetitek:
http://shopeu.ecco.com/uk/en/ecco/sky_462717/462718?group=search
Volt egy másik is, ami nagyon jól menne az új, zöld nadidrágomhoz, de a boltban azt mondta az eladó, hogy ez tavalyi modell, de az interneten még biztos megtaláljuk valahol. Hát nem találtuk, úgy tűnik, itt a UK-ben már csak a lila változata kapható. De megtaláltuk Amerikában és egy német weboldalon is. Ha nincs más, megrendelem onnan.
Megkaptam az új autómat, hétfő vagy kedd óta már azzal járok dolgozni, mondanom sem kell, ég és föld, sőt a csillagok a különbség a piros autóm és e között. Simán megy vele a parkolás, mivel szervókormányos, sokkal jobban gyorsul, nagyobb biztonságban érzem magam, mert nagyobb autó, és magasabbról jobban kilátok, és hát a rádiót még nem is említettem. Meg hogy nem kell a másik oldalról átmászni, ha be akarok szállni. A biztosítás egy évre több, mint 700 font volt, az egy kicsit fájt, de tudtam, hogy ennyi lesz. Csak összehasonlításképp, a kis Ford asszem 300 volt egy évre. Azért nem ismertem még ki ennyi idő alatt, minden vezetés során lefulladtam egyszer, nagyon érzékenyek a pedáljai.
Marian munkahelyén változások lesznek, többet kell dolgozni majd, most Marian minden 3. szombaton kell bejárjon, júniustól az ott maradt két managernek kéthetente kell. Aztán 8.30 vagy 9 helyett már 8.15-kor kezdeni kell, és egy óra helyett csak félórás ebédszünet lesz. Az ott dolgozóknak egyenként adagolják az infót, sok értelme nincs, nem gondolják odafent, hogy a kollegák esetleg beszélgetnek erről?
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése