2012. március 2., péntek

Van nekem egy könyvelőm,

illetve nem is nekem, hanem a cégnek. Minden, a cégnek érkező levélről tájékoztatom őket, ha kell, bemegyek hozzájuk, aláírom a papírokat, beviszek számlákat (évente egyszer) de úgy különben fingom sincs, hogy mit csinálnak a céggel, biztos jól csinálják, amit csinálnak. Nade most. Február elején kaptam egy levelet az itteni Apehtól, hogy valami éves bevallást be kell nyújtani. Először rögtön írni akartam a könyvelőnek, hogy akkor ugye továbbítsam a levelet, vagy bemenjek vagy tudomisén. Aztán azt gondoltam, hogy bakker, könyvelők, tudják, mikor kell ezeket az izéket beadni, majd szólnak. Közben haza is mentem, el is felejtettem. Tegnap írtam a mukinak, hogy mégis, érkezett egy levél. Ma délután válaszolt, hogy ezt én is meg tudom csinálni onlány, menjek fel az APEH honlapjára. De ha akarom, ő is megcsinálhatja, de az 65 font + ÁFA, plusz 14 font "filing fee" vagy mi a rosseb, ez valami adminisztrációs szar lehet. Rohadt pipa lettem, merthogy a pasi havi díja kb. 100 font, és valahogy nem emlékeztem, hogy tavaly én töltöttem volna ki bármit is. Visszanéztem a tavalyi emileket, hát naná, hogy ők csinálták. Akkor most mi változott? Nem fér bele többé a havidíjba ez? Nem írtunk új szerződést, nem is beszéltem velük hónapok óta. Beszarás, minden hónapban megkapja a zsozsiját, és 8 hónappal ezelőtt beszéltünk utoljára. 
Amúgy is otthagyom őket mondjuk, mert Petya majd' leesett a székről, amikor meghallotta, hogy ennyit fizetek. Az ő könyvelője ennek kevesebb mint a feléért dolgozik, de amikor a cégalapításkor szakembert kerestem, ez a könyvelőcég volt az egyetlen, amelyik válaszolt, így nem volt sok választásom. 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése