2012. március 14., szerda

Már megint elmaradásban vagyok

magamhoz képest, honnan is kezdjem? Azt az egyetemi munkát nem én kaptam meg, de múlt csütörtökön kaptam egy újabb emilt tőlük, hogy aznap menjek be megint, ezúttal egy másik részlegre, mert ott lenne egy ideiglenes valami (úgy látszik, ezeknél ez a menetrend, hogy feltételezik, hogy nem dolgozol, és állandóan az emiljeidet kukkerolod-jó, én ilyen vagyok, de én a kisebbséghez tartozom). Előre megkérdeztem, hogy ez most formal vagy informal interjú lesz, csinicipő kell vagy farmer. Biztosított, hogy egyik sem, megmutatják, hol fogok dolgozni. Namost ez számomra azt jelenti, hogy a munka már tutira megvan. Ehhez képest amikor körbevezetett az irodában, úgy mutatott be a többieknek, mint a lányt, aki "valószínűleg" itt fog dolgozni. Utána még kértek referenciáőt, megadtam a mostani manager-em elérhetőségeit, azóta nem hallottam felőlük. Lehet, hogy ezt is buktam??
Már vagy egy hete brutál köhögésem van, nem a torkom fáj, megfázva se vagyok, de a tüdőm majd kiszakad. Úgy kezeltem ezt is, mint a többi betegséget, áá, elmúlik hamar, de aztán amikor nem tudtam éjszaka aludni tőle, meg Marian is a másik szobában aludt, hogy pihenni tudjon, akkor elmentem a patikába. Na ott olyat adott a csaj... Esküszöm, ennek a Covonia nevű szarnak higító illata van, mondtam Mariannak, inkább ne legyen tüdőm, de ezt nem iszom meg. Persze csak megittam egy-egy kupicával, meg kaptam valami tablettát is, de maximum annyiban javult a helyzet, hogy Marian 2 éjszaka után visszajött a hálószobába aludni, és már nincsenek félórás rohamaim, csak párpercesek, és nagyjából tudok aludni.
Bundi barátomnak üzenem, hogy teljesen belelkesültem attól, amitt mondott, hogy ő 1 óra 15 perceket szokott bringázni otthon, és eléget 600 kalóriát, és milyen fasza, azt eszik, amit akar, és nem hízik. Ezt kipróbálandó múlt héten én is rápattantam a konditermi bicajra, csak 45 percem volt, de gondoltam sebaj, jól lesz az a 400 kalória is. Hát akárhogy is igyekeztem, márpedig rohadtul tekertem a pedált, épphogy összejött a 200 kalória (hazudsz, Bundi!!), ráadásul utána 3 napig járni se tudtam, bakker. És ez az ember elvileg a barátom, eh...
Csütörtökön (Marian dolgozott), pénteken (én túlóráztam), szombaton átjött Zoli, főztem a névnapjára rakott kelt, meg kapott Disaronno-t, amit valami mandulás ital, még karácsonykor ittak ilyet ezek az alkeszok, és akkor nagyon ízlett Zolinak. Most van egy hónapja, hogy megigya, mert költözik Londonba, itthagy engem, egyedül leszek, mint a kisujjam. Mi pedig kaptunk tőle egy nagyon szép virágkosarat nőnapra, és a legjobb, hogy még mindig élnek a virágok, pedig nálam még a kaktuszok is képesek meghalni...
Pénteken elmentünk Ballyclare-be, ami olyan 30 mérföld, ott vette meg Marcsi az új autóját, egy Ford C-Max-ot, szép világoskék, 6 éves, és talán egy picit nagyobb, mint a Fusion (több mindent tudunk majd hozni nyáron otthonról:), az eddigi autója, ami így az enyém lesz. Ebből következik, hogy az én 16-17 éves Ford nemistudommimet el kéne adni. Ahhoz képest, hogy ilyen szép kort megélt, nincs is sok baja: nem lehet zárni az első ajtókat, mert elromlott a zár; a hátsó ablaktörlőgumit ki kell cserélni; hidegben nem mindig működik a balra index. Ezek azért nem olyan vészesek, és a másik oldalon ott van, hogy vadiúj akksi van benne, meg egy "alternator" is, ami fogalmam sincs, hogy mi magyarul, de 100 fontba került. Remélem, valakinek azért fog kelleni, mert a motorja hibátlan, tök jó vezetni, és sajnálnám, ha roncstelepre kéne vinni, amikor még ilyen jól teljesít. A Facebook-on van egy "északírországi magyarok" oldal, majd oda felteszem képekkel, meg az önkormányzat belső Intranet-ére is fel lehet dobni.
free counters

3 megjegyzés:

  1. Szia drága. Közben változott a terv, elviszem Andinak a likőrt. Még bele se nyaltam... Mármint a likőrbe. De már nagyon várom. Mindkét dolgot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öööö, köszi a részletes infót:)De hogy viszed, a bőröndben?

      Törlés
    2. Igen, kénytelen leszek bőröndöt becsekkolni, de sebaj.

      Törlés