2011. december 2., péntek

Ma volt az utolsó tanfolyami nap,

szerencsére nem volt több teszt, igaz, más se nagyon. Bejött az ügynükség vezetője, egy olyan 50-es nő és elmesélte az életét (inspirational speech néven futott a dolog). Úgy kezdte, hogy negyed órát késett, mondta is, hogy na, így nem szabad pl. interjúra menni, mert az ember ideges, izzad, szét van esve. Utána szünet, majd kaptunk kis csomagokat, amiben önéletrajzírással, interjúra készüléssel kapcsolatos segédanyagok voltak. Ezt átnéztük (én persze nagyképűen üldögéltem, hogy  "pf, ez engem már nem érint, NEKEM van munkám), megint szünet, egy órás. Aztán a csajszi átnézte a CV-nket, hogy jó-e a formátum, a külalak, nincs-e benne fölösleges információ. Pl. nem kell beleírni a születési dátumot, nemzetiséget. Nem kellenek a munkahelyek címei, elég, hogy XY cég, város. Kivéve az otthoni munkáknál, és tanulmányoknál, merthogy az nem nagy-britanniai. A munkaköri feladatokat én sorban írtam, vesszővel elválasztva, ő azt javasolta, hogy legyen felsorolás (bulletpoints), még akkor is, ha ezzel hosszabb lesz a CV. Ami amúgy ne legyen 2 oldalnál terjedelmesebb. És megkaptuk a bizonyítványokat is. A többiek mentek kocsmázni, én antiszociális vagyok, nem mentem, mert mindjárt indulok fallabdázni, és ők a karácsonyi vásárba mentek, ahonnan nem értem volna haza. (Katt a képekre a nagyításhoz)

free counters

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Érdeklődve olvasom a blogodat már egy ideje, véletlenül akadtam rá. Nagyon tetszik, és sokat segít is nekem. 3 hete költöztem Belfastba, sajnos a páromat otthon kellett hagynom, egyedül jöttem munkát keresni. Egyelőre még semmit nem találtam, de nem adom fel ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Üdv Belfastban:) Zoli blogját is érdemes olvasni (fizet érte, hogy ajánljam:)):
    http://room101.freeblog.hu/
    A munkakeresést meg ne add fel, látod, nekem is sikerült, és milyen hamar...:)

    VálaszTörlés
  3. Hali!

    Végülis, ha két diplomával, és angoltanári végzettséggel még egy mosogatói állást se kapok meg, akkor legalább tudom, hogy semmire, de semmire se vagyok alkalmas :):) Nem adom fel egyelőre, hátha előbb utóbb fennakad valami. :) Zoli blogja is tetszik, olvasom, kérheted érte a jussod :)

    VálaszTörlés
  4. ahhoz túlképzett vagy:) de biztos lesz valami, remélhetőleg még karácsony előtt. Elolvastam a blogodat:)

    VálaszTörlés