2011. december 10., szombat

Szófosásom van ma

Gondoltam, megosztom veletek, miket néztem ki Mariannak karácsonyra (meg magamnak is). Köztudomású, hogy imádja a tengeri élőlényeket (nézni), így csináltattam neki a telefonjára egy tokot, kemény műanyagból. Van a városban egy udvar, ahol egy olyan embernagyságú tengeri csikó szobor van, nagyon tetszik neki, azt egyik nap elmentem lefényképezni, feltöltöttem egy weboldalra a képet, és ők elküldték a tokot ezzel a képpel. 
Aztán rendeltem egy fürdőszobai rádiót, ugyan van egy, de nem épp vízálló, és úgy néz ki, mint egy Szokol. Az új ilyen lesz:
Tudom, gyerekes vagyok, de Mariannak tuti tetszeni fog. A pingvin lábát kell tekergetni, az a kereső:) És a csempére tapasztható. 
Ezen kívül még akarok neki egy pár kesztyűt, mert valahol elhagyta az övét és most az enyémet hordja. Szeretne még egy kapucnis pulcsit is, azt is néztem most, találtam egy szép világoskék Puma-t (persze gyerekméret, de az kell neki):











Magamnak meg kinéztem ezt: 

Egyelőre még nem sikerült bebizonyítanom magamnak, hogy erre tényleg szükségem van, de erősen gondolkodom, hogy találjak valami jó kis indokot.
free counters
Free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése