2011. december 10., szombat

Szépülget a lakás,

tegnap ezt az öntapadós fóliát ragasztgattam a konyhapolcokra, hát az első kísérlet nem a legtökéletesebben sikerült, de legalább volt annyi eszem, hogy a felső polcra ragasztottam, így csak magas emberek látják, hogy milyen. A többi már jól sikerült, rájöttem a technikára. Jópár, a kényelmet szolgáló dolog hiányzik azért, pl. a fürdőben, amikor kezet/arcot/fogat mosok, automatikusan nyúlnék a törölközőért, és hát nincs ott. Nincs neki kampó, vagy akasztó vagy bármi más, ezért az egyik szobában van. És akkor víztől csöpögő fejjel átrohanok a szobába és káromkodások közepette megszárítom magam. Nyáron Eráéknál láttunk ilyen ajtóra akasztható akasztót, megnéztem, és az Ikeában (is) lehet ilyen kapni:

Csak azt nem tudom, hogy ha ez így rá van akasztva az ajtó tetejére, attól még be lehet csukni az ajtót? Aztán a fürdőben nincs egy árva polc se. Azt is be kell majd szereznünk, hogy a rengeteg piperecuccunkat tudjuk hova tenni. 
A fűtőtestek szerintem szart se érnek, vagy még nem jöttünk rá a működési elvre. Most is két zokni, két pulcsi van rajtam plusz be vagyok csavarva egy pokrócba is. Persze Marian szerint "milyen meleg van". Ő a szomszéd szobában szerel valamit és közben a Christmas FM-et üvölteti. 
A munka eddig nagyon jó, nagy része természetesen abból áll, hogy bejönnek az emberek, megmondják, mit akarnak, kondi, úszás, szauna, tollas, foci, egyebek, lehúzom a kártyájukat, és kedvesen mosolygok (még ha nem is értem, amit mondanak, illetve főleg akkor). Baj akkor van, ha épp egyedül vagyok, mert a másik recepciós kajálni van, és tagságival vagy foglalással kapcsolatos kérdéseik vannak. Most már tudom, hogy azt kell mondani: Vissza tudna jönni fél óra múlva/holnap, amikor olyan ember ül itt, aki ért is hozzá?:) És mindig tök kedvesen mondják, hogy persze, semmi gond. A héten elvileg kedden és pénteken dolgoztam volna csak, de kedden hívott Mary, a manager, hogy tudnék-e szerdán is? Háppersze. Aztán csütörtökön reggel is ő ébresztett, hogy aznap tudnék-e 3-10,30-ig lenni, magyarul nem a részmunkaidős, hanem a teljes munkaidős műszakot csinálni. Ofkorsz. Tegnap már mondtam neki, hogy mivel kétszer is felkeltett a héten (hajnali 3/4 10-kor), ezért pénteken már 8-kor fent voltam és vártam a hívását, de nem hívott, mondtam neki, hogy csalódott is voltam. Röhögött. Meghívtak 2 karácsonyi vacsira is, de még nem tudom, megyek-e valamelyikre. Még visszafogott vagyok velük, meg gondolom, nem szörpöt fognak inni, meg munkahelyi anekdoták fognak repkedni, és meg ülnék ott kukán. Szóval még kérdéses. Amúgy nagyon kedvesek, tegnap mentem vissza a szünetemről, hárman görnyedtek a recepciós pulton valami felett: Julie, a Recreational Officer (ők az attendant-ek főnökei), az a muki, aki a parkolót ellenőrzi (gondolom azt, hogy ne lopják a kocsikat), meg egy attendant (az ő feladatuk, hogy felszereljék a pályákra a kellékeket, pl. felállítják a tollaspályához a hálót, meg ha jiu-jitsu van, akkor a matracokat leteszik, a végén meg felszedik, ilyesmik), gondoltam biztos valami nagy probléma adódott. De csak rejtvényt fejtettek. Aztán elkezdtek sztorikat mesélni, nagyon röhögtem, valahogy a brit/ír humor nagyon bejön nekem. És mielőtt végeztünk, mondta a parkolós muki, Alan, hogy a parkoló lefagyott, vigyázzak kifele, és valószínűleg az ablakaim is fagyosak, vigyek magammal meleg vizet, hogy leolvasszam. Akartam is, de jött Barry, egy mackószerű attendant, és hozott nekem egy palack melegvizet, hogy vigyem magammal. Nagyon jól esett. Jó, hogy nem egyedül vagyok recepciós, van kitől segítséget kérni, van kivel beszélgetni, nem olyan unalmas, mint néha a hotelben volt. 
És jövő csütörtökön megkapom az első fizetésemet, két év után újra pénz érkezik a számlámra!
free counters
Free counters

3 megjegyzés:

  1. Óóóó, említve lettem. :)
    Igen, be lehet csukni. Arra az oldalára lehet feltenni, ami feléd nyílik.

    VálaszTörlés
  2. Ezentúl minden bejegyzésben említek valami ismerőst/barátot, akkor talán többen reagálnak rá:)
    Miért csak arra az oldalra lehet tenni?

    VálaszTörlés
  3. Mert egyébként nem tudod becsukni. :)
    Legalábbis a magyar ajtók ennyit tudnak ... :)

    VálaszTörlés