2011. december 5., hétfő

Hát a nagyim nem lett jobban,

kórházba került, valószínűleg agyvérzést kapott. Szerencsére fasza kis családom van, mindenki összeszaladt, nagybátyám jön haza Hollandiából, ő amolyan orvos lenne, csak jobban megérti magát a kollegákkal, mint egy mezei halandó. És persze mindenki más is próbál segítséget szerezni. Az mondjuk durva, hogy a nagybátyám riasztotta az unokatesómat, hogy menjen, mentse a kórházból a nagyim ékszereit. Ennyire elharapóztak a lopások??


Közben igazából is beindult a költözés, a hűtő, mosógép, tűzhely már lent van, a kajával együtt, de ma még itt alszunk, és a ruháink is itt vannak dobozokban. Az elektromos cuccok nincsenek bekötve, mert a villanyszerelő nem jött, majd holnap. Az internetet is bekötötték lent, a fentit tegnap éjfélkor lekapcsolták, de azért tudom fogni a jelet. Ma vettem észre, hogy lent a mosogató alatt szét vannak penészedve a polcok, meg az ajtó, ilyen salétromos penész. Lehet, hogy ki kéne dobni a picsbe az egészet. Mariannak még nem mondtam, de a tűzhely nem fér be abba a lyukba, ahova szánták, bontani kell a falat. A lábaim ultraizmosak, fel-le rohangáltam egész nap, lehet, hogy holnap nem is megyek munka előtt kondizni, ez asszem elég.


Ja, munka. Már olyan sok napot dolgoztam, hogy megszámolni se tudom, dícsérgetnek, hogy jól megy, de mint tudjuk, mindenki hazudik, hehe. Pénteken felhívott a főnök, hogy vasárnap kell-e, hogy még valaki ottlegyen a hátam mögött és segítsen. Amúgy is két recepciós van mindig, mondtam Mary-nek (a főnök), hogy amennyiben a másik csaj hajlandó segíteni, akkor nem. Na, erre le is csesztek a többiek szombaton, hogy igent kellett volna mondanom, mert az 2x-es napi pénzt jelentett volna annak, aki betanít. És ha tudtam volna, hogy a másik recepciós 3-ig dolgozik, én meg 4.30-ig, akkor pláne kértem volna segítséget, de ezt valahogy nem mondta Mary.


Azt írta a Daily Mail, hogy a tegnapi meg a mai nap lesz a legnagyobb forgalmú az évben, ugyanezt jósolták tavaly is, biztos így volt, akkor nem vettem észre, hogy megrohantak volna a gitárt akarók. De most... Pénteken 8-at, hétvégén 13-at vettek, és ma is belehúztak a vásárlók, eddig 6-nál tartunk. Hihetetlenek ezek a számok számomra, hogy ennyire népszerűek a cuccok. Nézegettem más cégeket az Ebay-en, és úgy tűnik, és adom el a legtöbbet ezekből. Komolyan, tegnap azt hittem, megőrülök. Elkezdtem csinálni a számlákat, ellenőrizni a gitárokat, nehogy hibásak legyenek, becsomagoltam őket, megcímeztem a borítékokat, és mire végeztem, megint volt 4 eladott. Kezdtem előlről a folyamatot, majdnem hátradőltem, mint aki jól végezte dolgát, de megint 3 email értesítés jött, hogy még vettek. És ez így ment éjfélig, amikor elegem lett és kikapcsoltam a gépet. Azért 20 perccel később a telefonon megkukkantottam az emileket, megint vettek kettőt. Nem panaszkodom, nehogy azt higyjétek, csak meg vagyok döbbenve.


Leesett az első hó, még sose vezettem hóban, nagyon könnyen forgott a kormány, amikor ma vezettem, de gondolom azért, mert tiszta fagyott volt az úttest is.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése