2011. október 29., szombat

Hírek a szobából

Képzeljétek, hétfő-kedden zárva lesz a cég, Halloween miatt. A fiúk mondták, mondjuk közvetlen ez után azt is mondták, hogy másnap jelmezben kell menni, nem voltam benne biztos, hogy a két hír közül melyiket kell komolyan venni. Aztán Eileen is mondta, igaz, ő meg azt kérdezte, hogy akkor ugye hétvégén bemegyek, mert ugye kedden a reptéri mizéria miatt be se mentem, szerdán 1 órával később értem be, és fél órával hamarabb eljöttem, mert tömegközlekedést kellett használnom a kocsi bekrepálása miatt. Csütörtökön meg vittem az autót a szerelőhöz, de ő csak fél 10-kor nyit, mire beértem a munkahelyre, majdnem dél volt. Ráadásul voltam olyan pofátlan, hogy felhívtam az egyik kollégámat, hogy nem tudna-e kijönni értem kocsival Ballymena-ba, mert hogy onnan 40 perc múlva indult csak a busz a faluba. Szóval nem haltam bele a munkába.

Közben elkezdték a melósok a munkát az alsó lakásban. Ki van pakolva minden kidobandó az udvarra, hűtő, mosó, -szárítógép, én már csak azt láttam egyik este, hogy a bordó és rózsaszín falból fehér lett, le vannak téve a padlószőnyegek, üresek a szobák. Ma kapott levelet Marian a főbérlőtől, hogy pár napon belül költözhetünk. Be is szartunk rögtön, mert még egy dobozunk sincs, illetve már van, M elrohant a könyvtárba és most van a kocsijában pár. Ugye úgy volt, hogy november vége, mi is úgy készültünk (azaz sehogy), a könyveken, ruhákon, konyhai francokon kívül itt van vagy 800-1000 mini gitár, plusz hétfőn jön az új szállítmány. Arra gondoltam, hogy olyan nagyon sok doboz talán nem is kell, mert nem kell őket leragasztani, csak megtöltök egyet, leviszem 2 emeletet, kipakolom, visszamászok 2 emeletet, és kezdem előlről. Zoli még nem tudja, lehet, hogy őt is megkérjük, hogy segítsen, cserébe elmegyek vele moziba holnap:)

A kocsi tegnapra lett kész, megkérdeztem Mike-ot, a szerelőt, hogy érdemes-e becserélni (trade-in), azaz ha beadom egy kereskedőhöz, akkor ennek az értékét levonja az újonnan vásárlandóból. Azt mondta, hogy nem, mert úgy működik, hogy amikor odamegyek, megkérdezik, hogy trade-in lesz-e vagy sima vásárlás. Ha sima, akkor is le tudok alkudni az árából mondjuk 10%-ot. Ha trade-in, akkor meg azt mondja, hogy 10%-ért beleszámítja az árba. Mike azt javasolta, hogy menjek vele amíg még le nem jár az útadó, és ha lejárt, akkor vigyem az autótemetőbe, 100-150 fontot is kaphatok érte.
A másik a kocsival kapcsolatban, hogy már nem vagyok R (restricted) vezető! Egy éve kaptam jogsit, most már hivatalosan is mehetek mint az őrült 60-70-nel. Tegnap menet közben ünnepélyesen le is téptem az ablakról a nagy piros R betűt, felnőttem:)

free counters

2 megjegyzés:

  1. Mi mikor az albérletbe költöztünk át a szemben lévő házba, volt olyan szekrény, amit ki sem pakoltunk, tárolók, fiókok mentek át egy az egyben. :) A ruhákat meg nagy kukászsákokba raktuk. :)

    VálaszTörlés
  2. mi nem megyünk olyan messzire, de asszem mi is ezt tesszük:)

    VálaszTörlés