2011. október 3., hétfő

Harcom az óriással

Azt eddig is gondoltam, hogy ha akarok, simán agyára megyek bárkinek, de ezt most az Ebay is megtanulta. Amikor hazamentünk nyaralni, kiírtam az Ebayen mindenhova, hogy nem tudok postázni, vagyis vásárolhatnak, akik mini gitárra vágynak, de csak augusztus végén lesz feladva. Ez a bizonyos vevő gondolom nem tud olvasni, mert feljelentett az Ebaynél, hogy nem kapta meg a cuccot. Az Ebay írt nekem, hogy nem működöm együtt, nem válaszolok, satöbbi. Visszaírtam, vázoltam a helyzetet, és amikor hazaértünk (2,5 héttel később), feladtam a gitárt. Gonsoltam, ezzel el is van intézve a dolog. Még 2x írtam a mukinak, hogy elküldtem az árut, valamint, hogy megkapta-e. Nem válaszolt, és az ügyet az Ebay hivatalosan még mindig nem zárta le. Annyira nem aggódtam, annál nagyobb meglepetésként ért, amikor írt a cég, hogy akkor ő meghozta a döntést, és a vevőnek visszautalta a vételárat, az én számlámról. Csak néztem bután, hogy mégis hogy jutottek el idáig? Én voltam az, aki folyamatosan tájékoztatta a vevőt, ő egyszer sem válaszolt, annyit írt, hogy megkapta a gitárt. És ezek után ott az áru is és még a pénzt is visszakapja? Hát mindenki megbolondult? 
És ezzel kezdetét vette a kereszteshadjárat. Nagyon pipa voltam, mert igazságtalannak éreztem és érzem az egészet, az Ebay úgy dönt, hogy ez így van, és semmit se tehetsz, hiába tudod, hogy neked van igazad. Nagy nehezen megtaláltam valami utolsó eldugott oldalon (mert az Ebay se könnyíti meg a kapcsolatbalépést), hogy fellebezhetek a döntés ellen. De mintha a falnak beszélnék, nem a kérdéseimre válaszoltak, csak azt ismételgették, hogy nem bizonyítottam be, hogy meg is érkezett a gitár. De ezt hogy bizonyítod be? Végül írtam megint a vevőnek, aki persze boldogan lóbázta a lábát, gondolván, kecske is, káposzta is, királyság. De azért válaszolt, hogy megkapta a gitárt. Írtam az Ebaynek, hogy esetleg ahelyett, hogy mindenféle teljesíthetetlen igazolásokat kér, mi lenne, ha egyszerűen megkérdezné a vásárlót. Nagy nehezen igent mondtak, azzal a kikötéssel, hogy "ha a vevő nem válaszol x napon belül, akkor fenntartjuk a döntésünket". Mondom, baszki, ott is csak hülyék dolgoznak, de ez is több, mint a semmi. és közben folyamatosan győzködtem magam, hogy nem ér ennyit az egész, halálra idegesítem magam 20 font miatt. Meg is beszéltem magammal, hogy hagyom a francba az egészet, de az igazságérzetem mindig visszafurakodott a gondolataimba: "nem igaz, hogy én mindent megtettem, hogy megnyugtatóan záruljon az ügy, és engem büntetnek, míg az, aki a kisujját nem mozdította meg, és még olvasni se tud, megkapja az árut, és a pénzt is?"
 Tegnap még utoljára (mondjuk volt még pár emilre való érvem talonban, köztük ügyvéddel való fenyegetés) írtam az Ebaynek, hogy nekem már 2x is írt a vevő, hogy megkapta a gitárt, továbbítom nekik szívesen. Éjjel biztos valami kevésbé szőrösszívű ügyintéző volt szolgálatban, mert reggelre ott volt az emil a fiókomban, hogy elnézést kérnek a késedelemért, 7-10 napon belül visszautalják a pénzt. MEGTÖRTEM AZ EBAY-t! Nem bírták a állhatatosságomat, kezdők ezek...
free counters
Free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése