2011. augusztus 15., hétfő

Eddigiek, 2. rész

Kicsit helyrepofoztam az előző bejegyzést, bántja a szemem a nem sorkiegyenlített gépelés. Ma vettünk T-Mobile-os feltöltős mobilinternetet, bár előtte voltunk a Vodafone-nál, de nem bírtuk kivárni, míg sorra kerülünk, bár ingyen kávét is felajánlottak, kár, hogy nem iszunk. A Telenor meg vicces, Marian megállapította, hogy olyan betárcsázós mobilnetük lehet, mert 10e ft a cucc, amiből 3000 lenetezhető, de pluszban még percenként 5 ft-ot levon. Tornóczky Anita halhatatlanjával élve: És ezt így hogy? A T-mobilos csak 6000 volt, ebben benne van 1 giga ajándék forgalom plusz 2000 forint lenetezhetőség (ezt a szót tuti én találtam ki, hívjatok csak Kazinczyné-nak/nek.)
A Batthyány térnél lakunk, Marian nem tudja eldönteni, hol vegyünk lakást, nagyon megtetszett neki ez a környék, hogy 5 perc alatt a metrónál van, és a belvárosban, közel a Mammut (ami egy labirintus), de mi lesz akkor a kertbe kiüléssel, és hol parkolja le a kocsit? Azt mondta, vegyünk itt is, meg Kispesten is...Az, hogy jelenleg egy negyed lakásra sincs pénzünk, a legkevésbé sem zavarja.
Eddig vásárolt könyveim:
Schobert Norbert: A kövér ember nem bűnös (igen, ezt még azelőtt vettem, hogy találkoztam apámmal, akinek az első mondata az volt: "De jól meghíztál tavalyhoz képest." Pedig mondhatta volna azt is, hogy milyen szépen meggyógyult az arcom tavalyhoz képest, de biztos csak én vagyok túlérzékeny.)

Marian, mivel jóindulatú, Balaton-parti képeket küldözget MMS-en haza, és csodálkozik, ha ezt a választ kapja: BITCH. Most kültéri hőmérsékletet mutató oszlopot keres, ezen ma 37 fok volt, hogy ezzel bosszantsa a belfasti rokonokat.

A weboldalt megszüntettem, állandóan megtámadták, én pedig nem értek a webvédelemhez, az érdeklődők vásároljanak gitárt az Ebayen, aztán amikor majd gazdag cég leszünk, felfogadjuk Steve Jobs-ot.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése