2011. augusztus 1., hétfő

Agyam eldobom

Most voltam a munkakerülő irodában, interjún. Be kellett mennem, mert a tanácsadóm szerint (de asszem már írtam erről) más lett az irodájuk meg a GAP NI között közvetítő cég. Az nem érdekes, hogy én már benne vagyok a programban, vagy lehet, hogy ide is elért OVi keze, és már itt is visszamenőleges hatállyal érvényesek bizonyos szabályok. Ott voltam pontosan, a recepción a faszi azt mondta, hogy üljek le, majd hívnak. Nem nagyon figyeltem az időt, mert játszottam a telefonon, csak fél óra múlva néztem fel, hogy még mindig nem hívtak. Elkezdtem cirkálni, hátha elkapok valakit, sikerült is, ez a valaki megkérdezett még valakit. A második emberhez odamentem (addigra már 3/4 órája vártam), ő meg kicsit (azért annyira nem) sajnálkozva közölte, hogy lekéstem az interjút. Mondom anyád, bazmeg, itt várok 45 perce és nem hívott senki. Hát ő megérti, de blablabla. Mielőtt leordítottam volna a fejét, inkább rászálltam a recepciósra, hogy milyen fasz tanácsot adott, na, ő már segítőkészebb volt, vagy csak látta az arcomat, és megijedt tőlem. Odahívott egy kitetovált, nagydarab "munkatársat", aki tényleg nagyon kedves volt, és elmagyarázta, hogy igazából nem érti, hogy miért kellett bejönnöm, merthogy már a programban vagyok, majd megbeszéli a tanácsadómmal (aki persze ma nem dolgozik), és felhívnak.
Ezek után még le kellett volna mennem a földszintre intézkedni, de benéztem, rengeteg ember, nekem meg időpontom volt a kozmetikusnál, úgyhogy pá, majd jövök máskor.

A másik, amin felb.sztam az agyam ma (én kérek elnézést a káromkodásokért), pár hónapja jelentkezett egy új mini gitár beszállító, jónak is tűntek, az árak is jók voltak, rendeltem egy pár gitárt. Mutatom, bal oldalon a katalógusukban szereplő kép, jobb oldalon a keserű valóság (bocs, jó szar képeket csináltam...):



erről ráadásul kiderítettem, hogy egy másik cikkszámú gitár, nem az, amit rendeltem...


free counters
Free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése