2011. augusztus 10., szerda

Eddigi összefoglaló

Szerbusztok rádió-olvasó gyerekek, már biztos hianyoltatok. Szeretnem azt írni, hogy a magyar tenger partjáról írok koktélt szurcsolve, de a zigassag az, hogy ugyan Balcsin vagyunk, de fú a szél, így agyban heverve gepelek. És persze telefonrol, mert a laptopot Pesten (azaz Budán) felejtettuk.
A hazaut lassú volt, a londoni körgyűrű egy szakasza le volt zárva baleset miatt, plusz úton folyó munkák, lezárt sávok, csigalassu haladás. Németországban ugyanez, 3x. Vagy baleset, vagy utjavitas, vagy eső, vagy sötétedés. Nem csoda, hogy csak Bécsig jutottunk, aztán úgy döntöttünk, hogy inkább keresünk egy szállodát éjszakára. Aztán reggel felulbiraltuk a GPS-t, "à, nem is arra kell menni", be is vitt minket Bécsbe, ahol útfelújítások okozta dugóban kerültünk.
Aztán amikor tegnap Balatonra jövet (1 óra vezetés) megelőzött minket 2 villogó lampaju és szirénázó tűzoltóautó, sejtettük, hogy ebből semmi jó nem fog kisülni. Újabb baleset, szerencsére ahogy néztem, senki nem halt meg, és 20 perc után mehettünk tovább.
Ja, és a legjobb, parkoló büntetést kaptunk... Kiváncsi vagyok a velemebyetekre: először mobilparkolni akartunk, SMS-ben elküldtem a rendszámot, "üzenetét nem tudjuk értelmezni"- jött a válasz. Oké, gondoltam, külföldi rendszám, biztos azért, de akkor is, micsoda hülye korlátolt rendszer ez. Ezután kicsoszogtam a parkolóórához, láttam, hogy kártyával is lehet fizetni, kircsi. Kártya betesz, kiírás: rossz kártya. Apró nem volt nálam (előző este érkeztünk), megláttam egy parkolóőrt, odabattyogtam, "jó napot kívánok", mire ő totál pánikba esett és hadarni kezdte: nem én dolgozom itt, ez a kollégám körzete, mindjárt jön. Mondom oké, azért kérdezni lehet? Eloadtam, hogy mi történt, és hogy csak papírpenzem van, bólogatott, majd közölte, hogy igen, hat váltani kell. Megkérdeztem meg, hogy tőle nem vehetek-e jegyet, persze nem. Itt mar beragtam, és mivel dolgom volt, elindultam. Két órával később, mire visszaertem, naná, hogy ott volt a csomag a kocsin. Nem akarom kifizetni, mert úgy érzem, én mindent megtettem azért, hogy fizessek a parkolásért, nem rajtam múlott. Szerintetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése