2010. október 28., csütörtök

Másodszorra igen!

Sikerült a vezetés tegnap! Hip-hip-hurrá! Túlzás lenne azt mondani, hogy penge voltam, ahogy haladtunk előre a vizsgán, egyre nagyobb kétségeim támadtak, bár amikor megláttam a vizsgáztató csajt, megállapítottam, hogy nem lesz vele gond  (utólag mondta Michelle, hogy egy másik tanítványát megvágta ugyanaz a faszi, aki engem is először, 2 nap múlva újra vizsgázott, ennél a csajnál, és átment). Ugyanazokat a rükverc-feladatokat kaptam, mint múltkor, azaz megfordulás az úton (amire kaptam egy hibapontot, mert szerinte elég széles volt az út, 3 váltással meg lehetett volna csinálni, nekem 5-tel sikerült, Michelle azt mondta: Nem mindegy, mennyiből sikerült?), és sarkon betolatás. Azért amikor egy félreállásnál felmászott az egyik kerék a padkára, elég nagyon zuhant a sikerbe vetett hitem. Meg is buktathatot volna ezért, de végül 9 hibával zártam. És megálltam, hogy össze-vissza ölelgessem őt vagy Michelle-t.

Most R-matricát kell szereznem, csak itt, É-Írországban kell egy évig kitenni, mint otthon a T-t. Egy évig nem vezethetek 45 mérföld/óránál gyorsabban a megengedett helyeken sem, végre felmehetek az autópályára is, de ott is csak lassan. Ha ez alatt az idő alatt összeszedek 6 büntetőpontot, ugrott a jogsi. Csak példaként: gyorshajtás: 3 pont (gyorsnak számít ha 31-gyel megyek a 30-as övezetben), mobilozás vezetés közben: 3 pont. Michelle szerint nagyon sok új vezetőnek kell újra vizsgáznia egy éven belül ezek, meg ittas vezetés miatt.

Végre elmehetek Marianért amikor későig dolgozik; nem kell majd arra várnom, hogy ráérjen, hogy tudjak gyakorolni, kircsi lesz függetlennek lenni!

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése