2010. május 22., szombat

Tax Credits

Van ez a címben is említett izé, aminek az a lényege, hogy ha bizonyos összeg alatt keresel évente, akkor az állam kiegészíti ezzel a tax credittel. És évente kell megújítani. Amikor a hotelben dolgoztam, akkor kaptam valamennyit, az elmúlt évben ennek az összegnek a tizedét. Elvileg, ha megváltoznak a körülmények, akkor jelentened kell egy hónapon belül (cím, munka, családi állapot, stb.). Én a héten telefonáltam nekik (6 hónap után, tudom...), mondtam, hogy fél éve nincs állásom, satöbbi. Gondoltam, majd kapok jó sok zsozsit, erre most jött a levél, hogy köszönik, hogy tájékoztattam őket, és mostantól egy fillért se kapok. Baszki, értitek ti ezt? Amikor dolgozom, akkor jár, amikor nem, és szükségem lenne a pénzre, akkor elveszik. Sőt, nem csak, hogy nem folyósítják tovább, hanem kiderítették, hogy még én tartozom nekik, 25 fonttal!! A levél végén hozzátették, hogy mivel ez alacsony összeg, eltekintenek a visszafizetéstől. Köszi, bazmeg.

Amúgy a héten bejelentkeztem munkanélküli segélyre, június 1-re kaptam időpontot.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése