2010. május 7., péntek

Nincs új a nap alatt

Itt is megismétlődött a magyarországi választási mizéria, több választókerületben órákig álltak sorban a szavazni vágyók, sokakat elküldtek. Most nyilatkozik a faszi, hogy "kivizsgálják az összes ilyen ügyet". A konzervatívok nyertek, de itteni szokás szerint nem a győztes pártot kéri fel Bözsi a kormányalakításra, hanem az uralkodó párt vezetőjét, így Gordon Brown kigolyózhatja a nyertest egy koalícióalakítással.

Egyébként itt mindig hétköznap, csütörtökön van választás, ami fura nekem, a hétvége sokkal jobbnak tűnik, de nyilván ennek is megvan az oka. Marian még életében nem szavazott, mert az első alkalommal, amikor megpróbált, meggyanúsították, hogy más helyett próbál voksolni.

Kaptam egy vezetést segítő, igen kifinomult eszközt: Jól látjátok, ez egy Tesz-Vesz város-szerű térkép. Ezen fogunk szituációkat gyakorolni, pl. hogyan kell körforgalomba/ból kikeveredni. A szetthez 6 autó is tartozik, köztük mentő-, rendőr- és tűzoltóautó.

Sokat agyaltam, hogy miért nem sikerül munkát találni, még arra is gondoltam, hogy talán az önéletrajzzal, illetve nem a tartalommal, hanem a kinézettel van baj? Tegnap megkértem Mariant, hogy nézze át, kihúztam, hozzáírtam, kiszedtem a kereteket, a ballasztot, és tényleg jobban néz ki, és rövidebb. Csuriban az ujjaim.

És hétvégén megyünk Dublinba:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése