2009. május 4., hétfő

Türelem

Most úgy egy hétig nem írok hosszabb (vagy rövidebb) bejegyzést, mert "páni félelem" az úr az agyamban. Jövő kedden következik a vizsgák vizsgája, persze sehol nem tartok, a könnyű dolgokat tudom, a nehezeket úgy-ahogy.

Kárpótlásul jövő héten lesz a póni, meg a szombati meglepetés-kirándulás Paullal fel északra. Csináltam 100 képet, ezeket még feltöltöm, és közreadom a linket, ahol megnézhetitek őket. A hozzájuk kapcsolódó magyarázatok majd itt lesznek.

Szilvi, az egyik lakótárs anyukája ma érkezik, képzeljétek, ideköltözik, úgy látszik, neki is elege lett Magyarországból. Az én rokonaim egyikének, esetleg mindegyikének nincs kedve kiköltözni??? :(

Ma is olvastam egy "jaj, de rossz az angliai munkavállalók helyzete"-cikket (itt: http://www.origo.hu/nagyvilag/20090501-magyar-vendegmunkasok-nyugaton-a-valsag-ota-nehezebb.html), én tuti szerencsés vagyok, nem érzékelek semmit ebből, innen még senki nem ment haza azért, mert elbocsátották a válságra hivatkozva, legalábbis nem tudok róla. De mi el vagyunk vágva a világtól, ide minden később szivárog be (remélem a disznó-flu is:)).

free counters

2 megjegyzés:

  1. Csenguskám!
    Én szívesen mennék....
    Irigylem Szilvi anyukáját. Ő fog főzni Nektek?
    Puszillak. Éva

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    nem, nem nalunk lakik, szobat berel. De ha kijossz, te fozhetsz:)

    VálaszTörlés