2009. május 13., szerda

Ömlesztve, de leginkább kirándulás

Kezdem azzal a borzasztó hírrel, hogy megromlott a vasárnap főzött finom levesem:( Volt benne brokkoli, borsó, gomba, répa meg nokedli (meg lé). Most krumplit főzök mert az még van itthon:)

A másik fontos dolog, hogy megoldottam a fallabdaütőm hazaszállításának problematikáját, ugyanis hétfőn kissé felizgattam magam játék közben és nem is értem, hogy hogyan, de az ütő igen erős kölcsönhatásba lépett a talajjal...

Kb. 2 hete Paul hívott a hotelben egy szombat délelőtt, hogy munka után felvisz északra. Hiába tiltakoztam (na jó, nem volt ellenemre annyira), hogy tanulnom kell, mondta, hogy pár óra az egész. Eshaness-be mentünk, itt van (ha a - jelre böködtök, akkor lekicsinyül)
Nagyobb térképre váltás

 Úton Eshaness felé megálltunk Mavis Grind-nál. Ez az a hely, ahol az északi tenger és az Atlanti óceán a legközelebb van egymáshoz. Korábban írtam, hogy állítólag át lehet dobni egy követ az egyikből a másikba. Most, kedves olvasók, megtudjátok az igazságot: ez egy naaagy hazugság! Először is, lehet, hogy légvonalban "csak" 300 méter van a kettő között, de ki az, aki 300 métert átdob? Másrészt, egy kisebb hely is közbeékelődött, így megnézném azt, aki ezt abszolválja.  Aztán megálltunk Shetland legkisebb (már nem üzemelő) kocsmájánál. A pub nagyjából nappali méretű lehetett, biztos azért zárt be, mert abban a faluban nem volt 5 ember, aki rendszeresen ivott volna...

Ez után következett Dore Holm: úgy tudom, ivó lónak is hívják az alakja miatt. Útközben áthajtottunk Brae falun, ahol kb. feleannyian laknak, mint Lerwickben, vagyis olyan Végül megérkeztünk Eshanessbe, ahol

 ember, és meglepve láttam, hogy van saját Coop áruházuk és sportkomplexumuk! Egy 3000 lelkes falunak! Igaz, a BP és az olajfúrásból keletkező bevételek miatt nagyon fellendült itt (mármint a szigeten) az élet, de akkor is.

Végül megérkeztünk Eshanessbe, amiről sokat nem tudok mondani, inkább nézzétek a képeket: A többi képet itt találjátok: http://picasaweb.google.co.uk/hortobagyics/EshanessShetland#

Már odafele is feltűnt, hogy ilyen kis öblök vannak az úton kialakítva: mivel egysávos utak vannak, valahogy el kell engedni a szemben jövőt:) De ez engem a Kis Hercegre emlékeztetett, amikor a kígyó lenyelte az elefántot:)

Hazafele alátóterünkbe került egy kisbusz, fiatalokkal. Ahogy megláttak minket, a lányok elkezdték a pólójukat emelgetni és mutogatták a melltartóikat. Attól tartottam, hogy a fiúk se akarnak lemaradni majd, sajnos így is lett, de ők még a feneküket is megmutatták: így kicsiben nem olyan jó minőségű, de higgyétek el, 3 Mb-ban egész élvezhető:) Mert ugye mondanom se kell, hogy előbújt belőlem a paparazzo, és vadul fényképeztem. Paul szerint nagyobb felbontású gép kell, hogy legközelebb zsarolni tudjuk őket:)

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése