2009. május 29., péntek

Heti hiradag

Kepzeljetek, ma egy eve vagyok itt:) Illetve tegnap egy eve erkeztem, es ma egy eve dolgozom. Ez azert is jo hir, mert jogosult vagyok az itteni munkanelkuli segelyre. Nem mintha igenybe akarnam venni, de ebben a kemeny kapitalista vilagban jo tudni ilyen hasznos infokat.


Megvolt a heti szokasos doga, meg akartam mutatni, hogy mennyire megy ez az anyag nekem, kb. fel ora alatt kesz is lettem, bar kesobb kezdtuk, mert a szamitogepek behaltak, ami nem kifejezetten elonyos, ha Excelt kell hasznalni. A dogat emilen kellett elkuldeni a tanarnak, nekem meg sikerult, aztan irigy pillantasok kereszttuzeben a tavozas himes mezejere leptem. Kesobb kiderult, hogy a komjputerek megint lealltak, igy senki sem tudta elkuldeni a dogajat rajtam kivul.


Vagy egy heti szemguvasztas utan vegre lefoglaltam a lisszaboni szallast is (szerintem jobban ismerem a szallodakat, hosteleket es egyeb lehetosegeket, mint egy helyi), mar csak az kene, hogy ne 50 kilo legyen a csomagom, es ne 40 fok legyen, eleg lesz azt otthon elviselni. Nem is ertem magam, miert is nem akarok ittmaradni a jo kis huvosben??


 


free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése