2009. március 29., vasárnap

Lusta vasárnap

Most sikerült felkelnem, pedig már este 10-kor lefeküdtem (régi időszám. szerint), de fáradt is voltam nagyon. 14 órát aludtam:)

Dave, aki Kris utódja a házban, mondta, hogy ez az óraátállítás már nem divat sehol Európában, és amúgy is hülyeség. Mondtam, hogy nálunk is van, amin meglepődött, mert szerinte máshol nem nagyon dívik már, Franciaországot, Németországot említette talán.

Ha nem emberek megélhetéséről lenne szó, azt mondanám, hogy mókás dolgok zajlanak otthon. Kíváncsi vagyok, mi lesz, ahogy olvasom, az előrehozott választás egyre valószínűbbnek tűnik. Jó lenne, ha már történne valami, bár nem sok bizodalmam van a másik oldalban sem, "az ember, aki sohasem hazudott", haha, nevetséges, egyik kutya, másik eb, de ha gatyába rázza az országot, akkor hajrá!

Tegnap nagyon fura idő volt (ugye, hogy a britek leginkább az időjárásról szeretnek beszélni??:), és ez átterjed az itt élő külföldiekre is), szépen sütött a nap, bár nagyon hideg volt, és közben esett a hó.

A jövő heti beosztásomba megint beleköpött Robert: kértem, hogy hétfő délután (fallabda-klub) és vasárnap egész nap (fallabda-bajnokság, és hazaút előtti pakolás) szabad legyek. Hétfőre betett délutánra, a vasárnapot megkaptam. Nem értem, és annyira ideges tudok ettől lenni, neki kurtára mindegy, ki mikor dolgozik, csak legyen valaki a recepción. Külön kértem a hétfő délutánt, és nem, nem képes megadni. Idegességemben felhívtam Yvonne-t, az egyik főmanagert, és megkérdeztem, hogy cserélhetek-e Kingával, aki délelőttre van beírva. Mondta, hogy beszélnem kéne Roberttel ez ügyben, de nem voltam hajlandó, úgyhogy ő felhívta nekem ezt a hülyét, aki kegyesen engedélyezte a cserét. Tuti, ebben éli ki magát, hogy szivathat másokat, vén farok hatalommániás. Mondtam Yvonne-nak, hogy szívesen maradnék, mert a munkával sincs bajom, az embereket, a kollegáimat is bírom, de minden alkalommal, amikor erre hajlok, jön egy ilyen húzás Roberttől, ami meggyőz arról, hogy jobb lesz nekem máshol. Szegény csak hümmögött, pedig, ahogy érzékelem, a managerek szerint jól dolgozom, legalábbis nem köpnek le, ha szembejönnek. És az a dühítő, hogy nem tűnik fel neki (Robertnek), vagy nem érdekli, de még azokat is elüldözi innen, akik szívesen dolgoznak, dolgoznának, pl. Lorena vagy én. Lorenának meghalt valakije, kért pár szabadnapot, hogy lemehessen a temetésre, erre Robert nagyon bunkón visszaírt neki, hogy most volt 2 hét szabin, az ő problémája, hogy elveszített valakit, nem engedi el. Azaz itt még a meghaláshoz is engedély kell. Nem értem, mi szükség van erre. Lorena remegett az idegességtől.

Na, megyek reggelizni.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése