2009. március 7., szombat

Borzalmasan

Jó fej vagyok, még tegnap megírtam egzt a bejegyzést, csak elfelejtettem rákattintani a "publikálás" billentyűre...

Itt folytatódik a cím:

unom magam! Itt ulok a hotelben, sehol egy lelek, ugy 50 idosebb ember tancikal a nagyteremben, es nincs semmi tennivalo. Persze a fo-manager biztos kreativabb mint en, talalna nekem valami hasznosat. De o nincs itt, Steven meg szinten az elalvas kuszoben, csak o az irodaban.

Mar letoltottem egy uj DVD-lejatszo programot, mert megerkezett a varva vart Mamma Mia DVD, csak eppen a karaoke verziot nem jatssza a laptop, es remenykedem, hogy ettol megjavul. De nem fog, mert szerintem magaval a laptop lejatszojaval van problematika. Szoval azert letoltottem egyet; elolvastam a vilag osszes cikket, angolul es magyarul; blogot olvastam, magyaroket kulfoldon, kulfoldiek elmenyeit Magyarorszagon; jatszottam; dolgoztam egy picit; tanultam, vegre megcsinaltam egy beadandod, amit mar egy honapja kellett volna, azaz gyakorlatilag minden elkepzelhetot kiprobaltam, es meg mindig masfel ora van a muszakbol. Most mondta Steven, hogy az etteremben 0, azaz nulla darab ember volt, igaz, az egesz hotelben nincsenek tobben 5-6-nal.

Az elobb itt bejott egy kisse reszegnek tuno par, legalabbis a no olyan budos alkoholszagot arasztott, hogy hatrahokoltem. Meg se lepodtem, hogy a bart kerestek, de aztan meghallottak a terembol kiszurodo zenet, es a no be akart menni. Valoszinuleg elriasztotta oket az ar, hiszen milyen rengeteget lehet inni 2x7 fontert! Igy inkabb a bart valasztottak.

Multkor Yvonne, aki tokomsetudja milyen manager, adott egy brutalisan egyhangu feladatot. Yovnne egyebkent kb. egyidos lehet velem es birom, mert jo a humora. Szoval kaptam egy negyoldalas kimutatast az ezevi csoportokrol (turista). Ellenoriznem kellett a Nagy Szamitogepes Programban, hogy jol lett-e minden felvive: idopont, ejszakak es szobak szama. Kb. a masodik utan ugy ereztem, hogy valakit meg fogok olni, mert ha van, amit utalok, az az egyhangu, monoton munka. Fustologtem is, mondtam valamelyik kismanagernek, hogy ez nem munka, hanem rabszolgasag. Biztos Maggie volt, o szokott arulkodni, most is fogta magat es elmondta Yvonne-nak. O visszauzent, hogy oruljek, hogy nem szexrabszolga vagyok a hotelben:) Haha:) En is visszauzentem, hogy ennek szerintem a szallo vendegei is igencsak orulhetnek:) Majd elkezdtem picsogni Yvonne-nak, hogy rettentoen faj a fejem, muszaj hazamennnem, es Kingar majd befejezi a nemes feladatot, de sajnos nem jott be neki az otletem... Sose tudtam kamuzni.

Ja, ezzel kellett volna kezdenem: rohadjon le a keze az osszes postasnak, akinek koze volt ahhoz, hogy ne kapjam meg a nevnapi kepeslapomat, a kezilabda dvd-ket es az eletmentonek szant majonezt!!

free counters

1 megjegyzés:

  1. Csenguskám!

    Nem akarom Neked azt mondani, amit a gyerekeknek szoktam:
    "okos gyerek sohasem unatkozik"!
    Inkább azt mondom: irigyellek. Bárcsak én is unatkozhatnék egy kicsit!
    Puszillak. Éva

    VálaszTörlés