2009. március 24., kedd

A jó témák

mindig félálomban jutnak eszembe, de akkor már nem érzek késztetést, hogy kiugorjak az ágyból és nekiálljak körmölni. Amikor meg a gép előtt ülök, mint például most, akkor meg sehol az ihlet.

Ha megkapom a kért szabadnapot jövő vasárnapra, akkor indulok a shetlandi (női) nyílt (női, -nem tudom, hova illik nyelvtanilag, inkább 2x, mint 1x se, és azt gondoljátok, hogy a férfiak között indulok) fallabda-bajnokságon:) Az egyik (egyetlen női) fallabdapartnerem javasolta, hogy nevezzek be, mert hogy kurta jó vagyok. Szerinte. Állítólag tavaly hatan (6) indultak, de hát első próbálkozásra egy 7. hely is szép teljesítmény, nem?

Persze a következő nap indulok haza, így ha kérhetem az(oka)t, aki(k) kijön(nek) elém, hogy egy ilyen kórházi tolós ágyikót hozzanak már... meg egy masszőrt.

Na most abbahagyom, és megvárom Mr. ihletet, hogy visszatérjen.

Hát, 2 nappal később vagyunk, és nem tért vissza. Ma a változatosság kedvéért megint dogát írtunk, meg voltam győződve, hogy bukta, mert: a 4 témából 2 gyakoroltam, erre tegnap délután, a másik óránkon közli, hogy vagy a 3., vagy a 4. témából írunk. Így 5-től éjfélig foglalkoztam a harmadikkal, a 4-et meg se néztem. A 3-ból írtunk, de abban is osztalék, kötvény, és egyéb borzasztó dolgok szerepeltek. Kb. 1 óra alatt kész lettem, kértem a tanárt, hogy ott nézze meg, hogy kell-e újraírnom, mert nem tudok úgy nekivágni a 3 hetes szünetnek, hogy bizonytalanságban vagyok. Szerencsére sikerült, 50/42 pont:)

A sport-hét folytatódik, pénteken fallabda Paul-lal, szombaton tollaslabda Alex-szel, aki lány, és Erin-nel, aki szintén. Erin kb. 1 hónapja van itt, de még nem sikerült találkoznunk, csak telefonon, meg emilen érintkezünk, de nagyon jó fej csajnak tűnik. Asszem pont Alex volt az, aki szinte suttogva mesélte, hogy: "szerintem Erin a legidősebb recepciós, MÁR 34 éves!!!" Haha:) Aztán az igazság szíven ütötte:)

Tegnap meg Steve-vel, a tanárral dumáltam két óra között, és két pozitív dolgot is mondott: egyrészt, amikor velem/hozzám beszél, nem is gondol arra, hogy átfogalmazza a mondandóját, hogy egszerűbb legyen, mert az angolom tökéletes:) A másik: meséltem neki, hogy éltem Londonban is, emg egyetem, és megkérdezte, hány éves vagyok, mert úgy látszik, sokat éltem már, de fiatalnak tűnök. Mondom, mennyire fiatalnak? Nyilván nem akart megbántani, 23 körült tippelt. Amikor kiböktem, hogy 36 leszek, tátva maradt a szája, szó szerint:) Azt mondta, hogy nagyon túlozva is csak 27-28-at mert volna állítani. Kedvelem őt:)

free counters

3 megjegyzés:

  1. Szia KIS FIATALOS!

    Nagyon ügyes vagy! Drukkolok a fallabdás eredményedért! Vigyázz Magadra és várunk haza. Éva

    VálaszTörlés
  2. Ja, én is kedvelném azt az embert, aki azt mondaná nekem, hogy csak 23-nak látszom.

    VálaszTörlés
  3. plane, ha komolyan is gondolna, es nem reszegegen, csukott szemmel:)

    VálaszTörlés