2009. április 5., vasárnap

Fallabda

Na, megvolt a nagy esemény, 3. lettem. 5 induló volt, amikor megláttam őket, kissé csalódott voltam: 2 ifista játékos, akik közül az egyikkel már játszottam többször, és mindig vertem, gondoltam nagyképűen, hogy a másik se lehet gond. Később kiderült, hogy az a másik lány volt a 2. kiemelt... És volt még két, 50-55 körüli nő. A játékukat elnézve biztos voltam benne, hogy ellenük is nyerek.
Ja, azt még megemlítem, hogy szokás szerint esett az eső, én meg meccsszerkóban mentem, tiszta víz lett mindenem, még a kabát alatti pulcsi, meg a póló is, a gatyáról nem beszélve. Mit tesz ilyenkor az, aki látta a Mr. Bean-filmet? Bementem a klotyóba, levettem a gatyót, és próbáltam a kézszárítónál melengetni, nem sok sikerrel. Azért csak aggódtam, hogy bejön valaki és meglátja a szexi lábaimat...
A sorsolás szeszélye folytán először a 2., majd az első kiemelttel játszottam, de ezt csak utólag tudtam meg. Ki is kaptam mind a két meccsen, de a legjobb játékostól elcsentem egy játszmát. Aztán a második 2 meccset nyertem, így 3. lettem. Biztos nincs elég fém itt a szigeten, mert csak az első két helyezett kapott érmet:( Én is megérdemlek egyet!!!!
Készültek képek is, majd ha felkerültek a netre, kiteszem a linket.
Már nagyjából összepakoltam, még mosok, megyek nepáli-indiai étterembe, és holnap otthon leszek:)
Addig is csók mindenkinek!

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése