2009. január 23., péntek

Vegyes savanyúság

itt ülünk a net két oldalán, én az egyiken, nagynéni és nagybácsi a másikon, és próbálunk jegyet foglalni. Skype-olunk, félig, ők beszélnek, mert én hallok; ők olvasnak, mert én írok. Az elmúlt napokban azt hiszem végigzongoráztam az összes lehetőséget, rájöttem, hogy nem csak British Airways létezik a világon, akik amúgy is szemétládák, kb. 48,5-ször bonyolultabbá tették az egész rohadt foglalási rendszert, hogy lehetőleg 5 helyről kelljen összeszednem az infokat. Legyen elég annyi szemléltetésül, hogy innen a "mainland"-re 4 helyre lehet repülni: Glasgow, Aberdeen, Edinburgh és Inverness. Innen nem csak Londonon keresztül vezet haza az út, így megkérném minden matekos kedvű olvasómat, hogy egy villámgyors baromibonyolultéskifinomult Rényi-féle módszerrel adja meg a lehetőségek számát. A nyertesek között 1 éves blog-előfizetést sorsolok ki.

A jóhír az, hogy a héten két, azaz kettő szabadnapom van/volt. A második holnap, és ez olyan igazi, képzeljétek:) Nem kell felkelnem időben, nem kell tanulnom, nem kell semmitsenem csinálni, hihetetlen! Nem is értem, miért kaptam. Olvasni fogok, meg filmezek, meg persze Lorena legújabb fogyási lázának következtében fallabdázunk. 3 nap alatt háromszor.

Aztán még a hírek között szerepel a jövő heti Up Helly Aa, ami itt a legnagyobb ünnep egséz évben. Igazából még nem jöttem rá, mit ünnepelnek, de szerepel benne hajó felgyújtása, viking felvonulás és embertelen lerészegedés annyira, hogy a követkető nap munkaszüneti nap:) Szerencsére a kedd délutánom, amikor ez a móka zajlik, délelőttös vagyok, úgyhogy élesítem a fényképezőgépet és beszámolok róla. Ott lesz vikingként Fogatlan Steven is:)

Ma kiderült, hogy a 2009-es karácsonyt már nem shetlandi lakosként fogom ünnepelni. Paula lefoglalta már most azt az időszakot, és az a szabály, hogy az egy csoportba tartozók (a 3 hotel összes recepciósa - 1 csoport, az összes manager - 1 csoport, stb.) közül mindig csak egy ember lehet szabin. Az meg tutibiztos, hogy a szigeten nem leszek, amikor családozhatok is.

Írtunk dogát megint, hibátlan lett.

Na, megvan a jegy!! Köszi a segítséget!!! Április 4-16ig:). Jó éjt, áldásbékesség (© Kata)

 

free counters

1 megjegyzés:

  1. Hitetlen (ex)Bérgyilkos2009. január 24. 19:28

    www.mult-kor.hu/cikk.php?id=9137

    de irigyellek, én is szívesen lennék ott. talán jövőre, de addig is sok képet kérünk! és persze nagy beszámolót! :)

    VálaszTörlés