2009. január 15., csütörtök

Dilemma és hülye British Airways (2 külön téma egy áráért!!)

Csak nektek, csak ma, egy kattintás áráért két minibejegyzés!! Ne hagyjátok ki a remek lehetőséget!

Na, az van,hogy Kris kb. 1 hónap múlva itthagyja a hotelt és egy évre világ körüli útra megy (sajnálom is nagyon). Az ő szobája a legnagyobb a házban (az enyém olyan 9 m2, az övé 20 körül lehet), ezeket a méretű zugokat csak managerek vagy párok kapják. Logikus, gyorsan manager kéne legyek. De nem leszek, Lorena viszont az, és már kérte is, hogy átköltözhessen Kris lakába. Így én átmehetnék Lorenaéba, de nem tudom eldönteni, hogy jobb lenne-e. Segícccseek:) Előnyök: picit nagyobb; világosabb; nagyobb asztal (pakolófelület, nekem kell, mert rendetlen vagyok, és mindent előlhagyok); fogható a hotel nete, nem kell(ene) minden alkalommal lejönnöm a nappaliba; jobban el van dugva. Hátrány: a hotelre néz az ablak (ez mondjuk annyira nem zavar, de ide is kell írjak valamit:)), és a fürdő/wc mellett van. Ez eléggé zavar, nem akarom mindenki testfolyadék-vesztését hallani. Vagy megszoknám? Vagy vegyek füldugót? Vagy hülye vagyok és ez nem is probléma?

A BA-ről: eddig ők működtették a Sumburgh (itteni reptér) és a Glasgow, Aberdeen, és Edinburgh közötti járatokat. Tavaly novembertől átvette a Flybe, ami egy fostos kis skót fapados (el is hagyták a csomagomat idefele). Nem is tudtam járatokat nézni a ba.com-on, kiírta, hogy HIBA, szép pirossal, bár úticélként még mindig szerepel benne Sumburgh. Na, írtam nekik szép emilt, visszaírtak, hogy a problémámat nem tudják emilen keresztül orvosolni, hívjam fel őket. Felhívtam, annyit tudott mondani a csaj, hogy "ezt a járatot már nem a BA működteti, foglaljon a Flybe oldalán". Megérdeklődtem, hogy ezt a szupertitkos infót miért is nem tudták emilben elküldeni, valamint ha ez így van, akkor miért szerepel Sumburgh még mindig a ba.com-on. "Mert lehet, hogy a jövőben még üzemeltetni fogjuk ezt az útvonalat". Logikus...Újabb levél BA-nek, hogy akkor most mi is van, kiderült, hogy mégis lehet náluk (is) foglalni, de nem az eddig megszokott módon, beírva, hogy Sumburgh-Budapest, hanem Sumburgh-London, és London-Budapest. Hogy ezt nekem honnan kellett volna kitalálnom, azt nem tudom. Ráadásul, nem mintha számítana, de bunkó módon azt írja a rendszer, hogy a Sumburgh-London járat közvetlen, és csak amikor már a foglalás legvégén tartasz, akkor árulja el, hogy azért 2 óra pihenőt tart Inverness-ben (mondjuk a 6 órás út eleve gyanús volt).

Már csak 5 nap szabim van, így április előtt sajnos tuti, hogy nem tudom használni ezeket a járatokat, annyira kivagyok emiatt...:)

free counters

3 megjegyzés:

  1. Dear Csenge,

    Mindenképpen válaszd a nagyobb szobát, szerintem.

    A hátrányai mellett sokkal kevesebb szólt. Lehet, hogy a falak elég vastagok ahhoz, hogy a csobogást vagy egyéb hangokat kevésbé lehessen hallani.

    Szóval az előző leveled nem nekem szólt... ?:((

    Csak 50%-ban vagyok Zsuzsa az olvasóid között.

    Az lehet...


    De 100%-ban csak én szoktam írni, hogy kevés az olvasnivaló.

    Hol a másik Zsuzsa bejegyzése, hogy írjál sűrűbben???

    Susan

    VálaszTörlés
  2. @Galambos Zsuzsa:
    Hello Susan
    a masik Zsuzsa szoban mondta (asszem). Teny, hogy gyakorlatilag csak Te es Eva irkaltok ide, amjd kaptok is valami ajandekot, amiert tartjatok e blogban a lelket:) Mit szeretnel? Laptopot?

    VálaszTörlés
  3. Csenguskám!

    Hurrá, sikerült a regisztrációm!!!!!
    Szerintem is a nagyobb szobát válaszd! Lehet, hogy az a szoba a manager-képző.
    Vigyázz Magadra! Éva

    VálaszTörlés