2009. január 9., péntek

Írhatnék

Többen kértétek (na jó, igazából egy ember, Zsuzsi, de költőnek képzelem magam, és túlzásokba esem), hogy írjak többet, próbálok.

Pizzát vettem ebédre, rá volt írva, hogy "egészséges", persze nem hittem el, mert nem volt rajta a Norbi-logo, de mivel csak 1,50 volt, a kosárban landolt. Miután megettem, arra is rájöttem, hogy miért egészséges: a széle teljesen megkövült, pedig nem eszem lassan. Nyilván a rágóizmok karbantartására szánták. Vettem mézet is, a tejjámba, az előző ausztrál méz volt, ez meg sima, de rá volt írva, hogy mentsük meg a "honey bee"-ket. Ők nem tudom kik, talán mézadó méhek, van ilyen? De rajtam ne múljon, mentsük őket.

Kissé megkésve, de elhelyeztem Lorena és Kris karácsonyi ajándékát a szobájuk előtt/ban. Krisnek megvettem Britney spricc-től a Womanizer (szoknyapecér) c. kislemezt, az okokba nem szeretnék belemenni:) meg egy csokis tortát, amit nagyon szeret, és egy kis ördögfigurát, ami karácsonyfadíszként is funkcionál(hat). Loréna kap 4 csomag ecetes csipszet, mert ő meg azt szereti, plusz 3 kis angyalkafigurát (from Kata's shop), mert azt állítja magáról, hogy ő egy angyal. Na nem olyan értelemben, mint én:), hanem spirituálisan.

Remélem, tetszeni fog nekik, izgulok! Kris mindjárt felkel, ma szabadnapos, ilyenkor előző este általában hajnalig tévézik és délután 3 fele kel.

 

free counters

2 megjegyzés:

  1. Dear Csenge

    Köszi, hogy megint megemlítettél blogodban:)

    Már másodszorra, de egyszer már a címben is szerepeltem!

    Megtisztelő! :)))

    Látod, hogy érdeklődéssel olvasom!!!

    Köszi!

    Susan

    VálaszTörlés
  2. @Galambos Zsuzsa:
    Dear Susan

    csak annyit, hogy remélhetőleg nem te vagy az egyetlen ilyen nevű olvasó, viszont a sok Susan-ból csak 2-en kértetek több írást, így 50% dicsőség a tiéd:)

    VálaszTörlés