2008. november 9., vasárnap

Tanári levél

Előzmények:
Szerdán dogát irtunk munkabér-számításból (itt a beszámoló: http://hidegskocia.blog.hu/2008/11/05/valasztas_teszt_fallabda), ami után közöltem a tanárral, hogy ha ezt is újra kell írnom, akkor inkább abbahagyom a sulit, minek erőlködni (megjegyzem, hogy meg az elsőt se írtam újra).
Tegnap ezt a levelet tálaltam a főiskolás emil-postaládában (állat vagyok, hogy nem néztem hamarabb), csütörtöki keltezéssel:
Csenge,

A tegnapi beszélgetésünk után kijavítottam a (második) dolgozatodat. Gondoltam, szolok meg időben (REMÉLEM), hogy motiváljon az első újraírására, hogy simán sikerült.  A számítások gyakorlatilag tökéletesek voltak (eltekintve egy triviális hibától) es, ami lényegesebb, az első írásos (elméleti) rész tökéletes lett - példa nélkül álló módon 6-bol 6 pontot adtam a válasz alapossága es minősége miatt. Az utolsó kérdés nem volt annyira lenyűgöző (pl. kevesebbet írtál 14 pontért, mint a 6 pontos feladatban), de meg így is 7 pontot kaptál a 14-bol, így nem kell újraírni. Az, hogy ilyen jól meg tudtad válaszolni a 4-es kérdést megerősít engem, es remélem, téged is, hogy bőven tudod teljesíteni a szükséges szintet, ha keményen dolgozol.

Kérlek, hogy magad miatt próbáld meg ugyanezt megtenni az újraíráson.

Üdv,
Steve
jipppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!:) (ezt már én teszem hozzá)

free counters

2 megjegyzés:

  1. Dear Csenge

    Látod, hogy sikerült!

    Gratulálok!!!

    Remélem akkor legalább elégedett vagy és máskor se add fel könnyen!

    Megy ez.

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Na látod, Te kishitű! Így kell ezt csinálni! Ügyes, okos vagy. Szívből gratulálok!
    Éva

    VálaszTörlés