2008. november 27., csütörtök

Eltelt

gondoltátok volna? Eltelt 6 hónap...Nem foglalok össze, érzelgősködök, nosztalgiázok, csak megállapítom. gyorsan elhussant. És már csak 3 hét + 5 nap...

A legújabb hír, hogy asszem hétfőtől, december 1-től csökkentik az ÁFA-t, 17,5-ről 15%-ra, hátha így többet vásárolnak az emberek. Tuti óriási sorok állnak majd a teszkóban, annyira örül ennek mindenki.

Ja, nagyon sajnálom Flipper Öcsit, bár nem volt a szívem csücske, meg halálra itta magát, most mégis Dolly Roll számokat hallgatok.

Hadd számoljak be kedvenc manageremről, Maggie-ről. Amikor Petra még itt volt, csokit kellett ennie, hogy el tudja viselni a hülyeségeit, és már Kinga is kezdi a trendet. Én csak szimplán felidegesítem magam. Teljesen kiszámíthatatlan. Amikor először mondta, hogy nem azért fizetnek engem, hogy a munkahelyen tanuljak, nem tudtam eldönteni, hogy csak szarkasztikus a humora, vagy gonosz. De aztán a héten megint előkerült a téma. Megnyitottam a közgáz anyagot a gépen, ami olyan 200 oldal, és mivel a benti számítógép nem éppen a gyorsaságáról híres, meglehetősen lelassult a folyamat közben. Megkérdezte, hogy miért ilyen lassú a gép, én hülye meg megmondtam. Megkérdezte, hogy ennek van-e köze a munkámhoz, mert "nem azért kapom a pénzem, blablabla." Ettől rettentő ideges tudok lenni, mert ha van munka, akkor nyilván azt csinálom, még egy vendéget se kértem, hogy várjon, amíg befejezek egy feladatot vagy egy bekezdést. De ha nincs semmi, akkor mi a bánatos lófüttyöt csináljak?

Fél órával később felhív a bárból, ami a földszinten van (én a 4-en), hogy "itt vagyok lent és az Áll az alku-t nézem". Mondom, és ez mennyiben része a munkádnak?

Ugyanakkor meg jó humora van, kicsit olyan, mint az enyém, hehe. Idióta, rosszindulatú, és baromi komoly képpel tudja mondani. Múltkor Kinga rosszul volt, és hamarabb hazament. Annyit tudtunk, hogy fájt a feje. Maggie: "Biztos azért fáj a feje, mert terhes.":):) Hát ez tiszta hülye, nagyon röhögtem.

Hogy álltok a karácsonyi ajándék-vásárlással? Szorgalmaskodtok? Bár semmi köze a karácsonyhoz, inkább a hideghez, rendeltem egy csizmát, olyan szőröset, remélhetőleg szuper meleget, és nem csúszós talpút.

Íme:

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése