2008. november 21., péntek

Derékon alul...

már majdnem shetlandinak éreztem magam hétfőn. Az ő elméjükben ugyanis a napsugár egyenlő a meleg idővel, így ennek megfelelően öltöznek. Hiába van -50 fok, ha süt a nap, akkor spagettipántos felső, rövidgatya és Crocs pacsker. Eközben én pulcsi, kabát, sapka-sál-kesztyű kombó. De hétfőn más volt a helyzet! Fallabdába menet kocogtam, és ehhez semmi sem jobb, mint egy térdnadrág (mondjuk nincs is más). Persze felül maradt a kabát, mert "hülye azért nem vagyok!":)

A fallabda amúgy király volt, mert hétfőnként nyílt nap van, mindenki játszik mindenkivel. Szerencsére tudtam ütni egy nagyon profi mukival, mondtam neki az elején, hogy nem kell velem kedveskedni, én sem leszek az. Azért aggódtam, hogy egy pontot se fogok elérni ellene, de végül szereztem 9 pontot!! Sőt, Michael néha meg is dícsért, amiért olyan ügyesen megszivattam:)

Éjjel leesett az első hó (az előző, amiről írtam, az csak vicc volt:)), tiszta fehér minden, nagyon szép:) kezd alakulni a karácsonyi hangulatom:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése