2015. január 24., szombat

594. Kondi

Most jovok a konditerembol, tegnap vettem tagsagit, es remelem, vegre vege a lusta enemnek. Olyan fitt szeretnek lenni, mint Shetlandon, amikor heti 3-4-5-szor fallabdaztam. Vagy amikor meg otthon jatszottam ugyanennyiszer a fiukkal. Vagy amikor meg elotte eppen nem kezilabdaztam, hanem konditerembe jartam, aztan hivtak egy csapathoz, es elso edzesen akkorat inditottam, hogy Usain Bolt sem erte volna el, erotol duzzadtam. Vagy amikor fiatal voltam (es, na jo, boho is), es volt heti 3-4 edzes, plusz meccs hetvegen. Na, ertitek. 

Biztos fellengzosen hangzik, pedig nem annak szanom, de visszafele setalva a kondibol mar mashogy ereztem magammal kapcsolatban, tettem magamert valamit, este johet a fagyi! Ja, nem. De jobban kihuztam magam, es ami szaz eve nem fordult elo, rammosolygott valaki (eleg jokepu volt), en meg visszamosolyogtam. Persze lehet, hogy azert volt, mert zenet hallgattam es utemre setaltam, vagy mert rajtam volt a kapucni (hideg van itt eszakon) es nem latta a fejem?

Ma nem ettem sokat, bar sose tervezem, hogy bezabalok, es azt se, hogy nem, de ha edzesre megyek, akkor nem eszem meg elotte egy 3 fogasos ebedet, mig, ha nem megyek fittentartani, akkor lehet. Meglatjuk, meddig tart a lelkesedes, a terv most az, hogy kb. 6 hetig csak kondizok, jovo heten programot is kapok, utana meg elkezdek orakra is jarni, spinning; kettlebells; aztan van olyan ora, ahol koteleket, medicinlabdat meg TRX-et hasznalnak; vizikocogas (aquajog); box, szoval valtozatosan. Es a kezilabda. 

Mult hetvegen voltunk Dublinban, 7-en voltunk, es igy is megnyertuk mind a ket meccset, koszonhetoen Dina-nak, aki nemet, es akkorat lo, mint egy agyu. Elso meccsunkon a 16 golunkbol szerintem 10-et tuti o lott. Imadom :D Mondjuk a kocsiban majdnem kezdtem kitepni a hajam, amikor Dublin fele Anna, aki vezetett, megkerdezte, hogy hova is megyunk tulajdonkeppen, mert az o SatNav-ja regi es nem talalta meg a cimet. Ha korabban szol, az en kocsimban is van egy ilyen kutyu, amit raadasul (bonusz!) a szelvedore lehet cuppantani, nem ugy mint az ovet, mert az letort, igy Sabine tartotta egesz uton, szoval hozhattam volna az enyemet.
Timi tok lelkes, Facebookon is azt irta, hogy mi leszunk a bajnokok, a masodik meccs utan, mint egy tulporgott ovodas, ugralt a terem kozepen, es enekelte a We are the Champions-t :D

Hetfon ebedidoben megyunk Pat-tel, a fonoverrel az egyetemre, valami Wellbeing ize-re, es en fogom merni a paciensek magassagat es sulyat, majd bejelolom a kis grafikonon, hogy jo-e a sulyuk, vagy tulsulyosak, vagy korosan elhizottak. En tudom, melyik csoportba tartozom. Pat azt akarta, hogy alljak ra a merlegre, fel labamat ranyomtam, es mondtam, hogy ennyivel meg kell elegednie. De aztan Debbie, aki nagyobb darab mint en, bator volt es raallt, igy en is, mar csak azert is, mert ket merleg volt es el kellett donteni, hogy melyiket vigyuk, aztan persze nem szamitott, hogy esetleg melyik pontosabb: azt visszuk, amin kg is van, meg font/stone-ban is meg van adva a tomeg. A lenyeg, hogy Debbie legalabb 20 kiloval (3 stone) nehezebb mint en :D

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése