2015. január 1., csütörtök

591.

Epp a Kek-Duna keringo megy az ujevi koncerten, az idozitesem fantasztikus. Es mivel Marcsi macskat etet, a tesojaet, ezert meg fel is hangosithatom. O mindig megkerdezi, hogy nem tul hangos-e, de a szomszedokat se szokta erdekelni, hogy mi mit szolunk, amikor a gyermekuk dobol, vagy kosarazik a mellettunk levo szobaban, a kethetente sorra kerulo ugralovaras diszkopartikrol nem is beszelve.

Tegnapelott vegre megerett az elhatarozas, hogy most mar aztan fittebbnek kell lenni, csinaltam is par gyakorlatot, aminek az eredmenyekent mar 2 napja nem tudok jarni. Pedig nem hubelebalazs modjara vagtam neki, nem 5 perc alatt akarok en edzett lenni, alig csinaltam 30 kitorest labankent, meg hasonlokat, ez is csak azt mutatja, mennyire szet vagyok punnyadva.

Viszont tegnap elkeszitettem eletem elso pogacsajat. Tejfolos, fustolt sajtos, eleszto nelkul, mert azt meg soha eletemben nem hasznalatam, es felek tole, mint a tuztol, ahogy meglatom egy receptben, hogy 'futtassa fel az elesztot', mar megyek is tovabb. A masodik adaggal kellett volna kezdenem, igaz, abban csak 3 pogi volt, mert addigra kiderult, hogy a 180 fok kicsit sok, a pogacsak kemenyek, mint a ko, de nagyon finomak, es most mar tudom, hogy a kovetkezo adagot hogy fogom megvaltoztatni, hogy meg jobb legyen.

Nagyon vartam mar a masfel het pihenot, mert a heti 6 nap munka kemeny, erre szarra untam magam, alig varom, hogy hetfon menjek dolgozni. Megneztem jopar filmet a listamrol, olvasok 3 konyvet, es mar var tovabbi kitudjahany, de minden nap ezeket valtogatni, hat nem eppen nagy kihivas.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése